Apr 15, 2009

Cikgu Lambat

Pagi nie ..seblom antar fir..aku singgah bank..
cucuk duit..bank in cek bagai..
fir bising2 cakap cepat lah mama..mama ni buat fir lambat..
udahnya masa aku antar dia..
tengok cikgu lom mai..selalu time gtu cikgu dah sampai ade hal kot..
gate pun tak bukak..lagik..

aku tunggu dalam kete..dia dah sebuk nak kuar..nak join kawan-kawan..
aku tgk dia ade geng..aku pun chow.
teruskan perjalanan ke tempat kerja..
sekali sampai sek 7..amik ko jem..
nasib ler aku tau jalan shortcut..
terlepas lah aku dari jem itu..ari lak ujan..

**********************************************************************************
hari nie pagi-pagi lagi kty dah kutip award..
sungguh cantik ngn kreatif award nie...dibikin oleh adik elly@nenekrock


cantikkan..award nie..seksi lak tu..

13 comments:

- Leena - said...

baguslah kty..pgi2 dh kutip awards..canggeh...

tahniah..tahniah

ct rahani said...

tensennya klu stuck lam jammed.. huhuhu..

mslvoe said...

yup today jem giler.. lum smpai tol bukit jelutong dh jem.. aduhh.. ngam2 smpai opis kol 9tepat

sexy award yg ke 2 tu

mummysya said...

jammed nie buat kita pening kan.

Kin kalo jammed nie sampai boleh muntah.... Giler!!!

Ciklinn said...

adoii kalau jemm mmg rasa nak hempuk pale kat stereng hahahahhah

kat kalng lagilah kak..abg kata kol 6.50 dah jem tahap gaban dah

ellieandcarl'sstories said...

fuhhh .. kty .. sgt le sexy u.. :)

Anonymous said...

heheheh...bebudak klu jumpe geng mesti lupe kat mak ayah. heheheh...comeynye!

Puan Ninie said...

cikgu lambat normal ar kak...
tp kalau murid lambat??kena merit dimerit lagi time sekolah dulu...
hahahha

lieya shayunk said...

jam jalan sgt2 x soka...
tp jam roti lieya soka...hehe...

rasp said...

a'ah sis, hari nie pepagi dah hujan kan..kalo tak keje sronotsnya kan :)

suka tengok org2 yg leh buat award sendiri...kelazz gitu ... congrats dpt award!

Anonymous said...

erk...tkotnye tgk gamba tu kak...mst menjerit kaki masing-masing menahan perasaan tampung badan depa hari-hari. hehehee...

pRincESs_N said...

k.ty mmg pakar ikut shortcut ni...

PerantauSepi1306 said...

hmmm cikgu besar skolah aiman , selalu je lambat.... adoyaiiii

ngeeeee sheksi la award tuh.. i loiiike ;D