Apr 28, 2009

Ke sekolah

Pagi nie seawal kol 8 aku dah ade kat sekolah akak..
settlekan kes pasal..yang aritu..
setelah aku cerita , dan terangkan perkara sebenar
akhirnya baru cikgu tu faham..
dan minta maaf..aku pun tak kesah sangat senarnya ..
cuma cara tu jer silap..

sambil tu aku tanya pretasi pelajaran akak..
akak camner..suh dia tengok kan sekali adik camner..
masa pergi sekolah tingat lak nostalgia..zaman aku sekolah dulu.
dulu aku pun sekolah , di sekolah yang sama..ngn akak..

lama jugak aku ngn cikgu berbincang..
dari kol 8 bawa sampai kol 11.30 am..
tu pun senarnya macam tak cukup time jer..
dah pesan kat cikgu..
kalo ade apa2 kol je aku terus..senang..
*************************************************
dapat award yg sangat cantik & kreatif
dari
terimakasih..sudi kasi award yg sangat kiut..

16 comments:

Unknown said...

bagus ko atty..
brani jugak ko ek tp kalo aku pun kompem p jmp cikgu tu...

joegrimjow said...

bek dengan cikgu

ku masih xlupe pasal entry bawh ni

attyfir said...

joe ko ni tak abis..ngn entry bawah

ena..camne pun kena settlekan..

yantz-yeem said...

salam ziarah,
jom join contest kat blog saya...

pRincESs_N said...

tringat zaman dolu2 ekk k.ty..

ains said...

lega dah kakty... dah setel

yayayuyee said...

betul tu kak
kite kn g bersemuka ngn cikgu
baru dorg tau perkara sebenar
tahniah kak,kalu say mmmg penakot kak..hehe..muah kak akak atty..

rasp said...

wah sekolan sama ek sis..
mau tak nostalgic...

atie said...

Dah ok ye atty, bagus2...

Suziey Ahmad said...

so dh settle la kes tu? ha tu la lenkali jgn pdang org sblh mata.kan dh bertemu buku ngn ruas..:D

suzieapai said...

congrates....bravo!

kdg2 kita kena buta lakukan aper yg patut kita lakukan selagi tak melanggar undang2 dan hak asasi manusia lain..

fa10 said...

kty,
tahniah..akak. masalah dah selesai..seronok rasanya. mengalah x bererti kita kalah. sekurang2nya cikgu tu akan menginsafi diri sendiri dan memohon maaf.

@tune® said...

tu le..kene clear all the thing kan
baru xde salah faham...

CuTeMiUt78 said...

apapun kena settlekan gak kan kty.. takpe la sekurang2nya jadikan pengajaran kat cikgu tu

Anonymous said...

saya sgt setuju dgn cara akak nih. straight jumpa face-to-face..bincang dan perbetulkan keadaan. ;)

Neeza.Areef said...

bgs kty
cara tu elok dr kita diam2 je kan