Apr 23, 2009

still remember ?@


TAG MASIHKAH KAU INGAT???
kali nie aku dpt tag dari ciklinn
ciklinn ni kalo uols tgk dia akan type..
nama aku seperti ini kyatt....
itu adalah aku yer...jgn tak percaya..
nama ini diberi oleh ..group yg havoc lagi meletops kalo jumpa..
TKB FOTOPAGES.

1) Tempat pertemuan anda dan suami utk pertama kalinya …
kenal along sejak aku darjah lima lagi....
2) Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula2 berkenalan…
sebab kenal dr kecik..dan aku merupakan rakan karib adik dia. bila aku dtg je umah dia..dia suka panggey aku ngn panggilan ... ROSEYATIMAH..(menci betui)

3) Tempat ‘dating’ di mana dia meluahkan perasaan pada anda …
Kat bukit bintang masa tu malam tahun baru..dia cakap pun aku tak dgr sebab masa tu bunyi mercun....kira declare couple ar..

4) Jika anda masih ingat, ayat yg dia gunakan ketika meluahkan perasaannya …


5) Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?
one year gitu..
6) Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?
pikir ar sendiri..

7) Kejutan yg pernah dia buat pada anda …
ari-ari along buat aku terkejut..boleh gitu..


8) Perancangan anda dan dia dlm rumahtangga …
nak bahagia..dan senang dalam erti kata..no hutang..dah nak mencapai target..

9) Bagaimana dia melayani karenah anak2 ?
along selalu cakap aku manja kan anak2..padehal aku ler yg teramat garang.. yang along lak...yg selalu layan..bagi muka..


10) Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda
okeh je..sbb aku dua beradik je..kan susah..ngn sanak sedara.layannn..


aku nak tag:-
Mommy Lily
Mrs LVoe
syanis

19 comments:

ains said...

wah bagus kakty bagus... ain tgh kering idea kak ty tag ain..... skng juga ain buat

Unknown said...

uwaaaaaaaaaa
kat ciklinn tak dpt, kat atty pun tak dpt sedey..sedey...

rasp said...

sis, bila mencik2 tu kkdg tu lah yg melekat..org tua2 slalu pesan, jgn benci sgt nanti tu yg sayang/menjadi bagai :D

DYLA said...

kty tak bercinta lama yer.. bagus la...

mslvoe said...

wow.. married with school sweetheart. best yea.

Suziey Ahmad said...

hahhaa.klako la kisah kty..dia panggil rosyatimah tu nama kty ke atau saje ngusik? ekeek:D ok pae nama tu..

p/s : seb bek kty xde sakit jantung..kalu x maunye keras asyik kena kejutan dr along

Mya said...

rose yatimah? heheh..

Neeza.Areef said...

nape x tag haku
mementang aku bz..keh keh keh..

Ciklinn said...

hahhahahhah apasal dia panggei akak roseyatimah.... hahhahahaha

wah lama tu kenal along....dari sek2 ren lagi yerk..

Hezesuze said...

wakakaka roseyatimah katenye...klako ler...

oooo means kenal hubby dri kecik tapi bcinto kojap ajo la ek..

ermmm ok latuh.. :)

pRincESs_N said...

beshnyerrr bile ade own family....

zh-ena said...

wah lama nyer akak dah kenal hubby akak tu

Anonymous said...

nape x tag kita???huhuhu...kita tngah free ni...huhuhu...

Yan said...

ekekeke camno leh jadik roseyatimah lak ni???

Liza said...

suka tgk kengkawan bahagia...kelas along kan, declare di bawah pancaran bunga api gitu!

watie wyyn said...

wah darjah lima k.ty??
ni bkn cinta monyet lagi ni
ni cinta nate beghok makyeh!woohoo

mrs shaifull said...

atty, mesti malu2 kucen masa mr hubby kata i love u tu kan? blh rasa dan ingat lg x saat2 tu? hehehehee...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

salam atty
wah hang ni garang rupanya erk (hehehehe)tapi budak2 nampak close ngan hang no
Moga menjadi family bahagia & ceria
cayyo!!!!!

Anonymous said...

perlu menyemak:)