Apr 1, 2009

Gaji Lambat

Bulan nie aku terpaksa siapkan gaji lambat utk budak-budak nie..
sebab ade perubahan sikit..
bukan perubahan pada tangga gaji..ekeekkeke..non ado yer..

oleh sebab company ubah format gaji..dan aku terpaksa belajar ler system baru nie
dan tunggu kelulusan dari accountant yang bertauliah yang dilantik oleh company..

jadiknya lambat ler gaji..budak-budak2 ni..tapi gaji aku..aku dah issue awal2 seblom bos
cakap nak buat system baru..hehehehe..

budak-budak ni asik dok naik atas tanya .dah gaji ke belom..selalu sebelom 30hb aku dah kasi..
bulan nie pagi2 aku dah suruh diaorg naik..amik cek memasing..

p/s : keje kira2 gaji ni dah lari bidang tugas aku..tp lebih baik dari takde keje..jadi takleh complaint..

17 comments:

Ciklinn said...

akak buatkan gaji linn sekali... heheheh

adilalak said...

akak keje kat mane?
area bintang kan?

Faizah_Haris said...

kak ty..
nakkk sikittt....hihihi...sikit ape ye? sikit gaji mu....huhuhu larikkkkkss

CuTeMiUt78 said...

huh..huh..huh.. sama la kita gaji lambat bulan ni..

Dee said...

sib baik masih bergaji kan kty..kalo idak..nangis..huhuhu..

~finee~ said...

kty nak gaji jugak!!!!

~finee~ said...

kty nak gaji jugak!!!!

rasp said...

leh issue cek extra utk i tak? :D

Anonymous said...

ooo...dah issue gaji utk diri sendiri! kite tetiap bulan gaji lambat. penah gak org akaun lupe nak bank in gaji. arghh! sabo je!

Suziey Ahmad said...

seb bek kty pnye gaji xproblem..ok so kat mane kty nk blanje sy dinner nih..ekekek:D

PerantauSepi1306 said...

janji ada gaji.. lambat sket ok lagi ;D

yelah bulan depan prepare extra tuk sya gak ye.. ekekeke

Neeza.Areef said...

seb kty cekap dah siap gaji sndiri awal2

babyluv_ayang said...

kty, rasa2nyer boleh tak issue cek utk gaji fara sekali...ehheheeh...apa kes yek...wah...kty...terrerlah bab buat gaji ni....itu yg dapat awal lagik dari org lain yek...heheheh...cerdik sungguh...heheheh...

ArPeGGiOS said...

besh tau keje kira gaji orang nih..

cendawanintim said...

gaji kita ada tak?!

Izan said...

time gawat2 ni gaji lambat plak... adoi...

ct rahani said...

stkt nih kje dh 6 thn baru skli je dpt gaji lmbt.. tu pun sbb tuko system gak.. hehehe..