Apr 16, 2009

Jangan Tegur



Semalam aku anak banak tengok citer JANGAN TEGUR..
malas nak tengok citer nie senarnya.
tapi citer yang aku nak tengok awal lak tayangan..jadik layan jer citer JANGAN TEGUR
Fir tak sabau..dah ler kitaorgnya panggung ujung sekali..
aku yang gemuk lagi mengah nak jalan ..hehehehe..dasar pemalas..
nak jalan pun malas..aku nie weh..

ewah muka seorang yang konon berani..
tapi mmg dia berani pun..takde takut..akak je yg lebih..
fir macam mama dia..rileks..je..tapi kumat kamit baca al fatihah lah..
macam2 doa dia baca konon nak ilangkan rasa takut..aku cakap ngn dia..
napa tak bawak sekali surah yassin dalam kete tadi..baca yassin sekali..ekekekekek

*******************************************************
review citer nie :-
Bagi aku permulaan masa nenek dia meninggal.
kadang bangun tu boleh lah.seram ler jugak..
tapi tak logik arr..dah mati..
sorang pun tak tutup muka si mati tu...bior je gtu..
lepas tu lama mati baru nak tanam..nya..sungguh tidak logic disitu..
part tu je ler skit..yg suspen..
yang lelain bagi aku idak ler menakutkan aku..
sebab aku mmg pengemar citer seram...jadik aku pernah tgk citer lagi seram dr citer nie..
citer ni tak dpt menyeramkan aku..malah buat aku gelihati ado ler..
aku leh join ngn balak sebelah..asyik ketawa je..wakakkaka..
(ade unsur berlagak yer disitu..pendapat memasingkan..)
dan yang buat aku ketawa..
masa ustaz nak sembuhkan sinatasha..masa dia kena rasuk..
masa nak last..si laki elly suriati..
usap2 rambut julia tu..macam ade sesuatu yer disitu.wakkakaa.
semua budak lelaki kt dalam panggung pun cakap camtu..
cam amik kesempatan..
citer nie sangat ler simple mimple..pimples..yer.ekekkeekke.
sekejap jer.1 1/2 jam jer..sudah abis..

dari lima bintang ..aku kasi 2.5 jer..
im sorry..

Oh yer skit-skit sayang..elok citer ni ade selingan lagu Aliff..tu..
sayang-sayang...ehehehe.

28 comments:

ღ lienurulz ღ said...

wah!kak atty dh tgk cite jgn tego..
bestnya..p anak branak..;)

Anonymous said...

ohhh tidak... saya mmg penakut sgt..boleh terbawa2 sampai 2-3 hari nnt..keliwon pun takut nk tgk...

Amiha Ayu said...

alamak! nak tengok gaks! nak ajak mak la...

Syima Syaz said...

tunggu harry potter lah kak.bawak fir tgk.saya nih citer lain pandang sebelah mata je,tapi kalau citer harry potter mmg meroyan lah nak tgk.

Hasnah said...

Laa xseram ek.. xnk ar g tgk hehe. nasib sis ada wat review.. xde la mbzir g tgk hehehe~
=) thank youu~

Nurmala Mazlan said...

wah...dah tgk ke citer ni..smlm ajak hubby gi tgk citer ni. tapi bila dah sampai umah, dua2 malas nak kua lagi..

~Eila Nur Kaseh~ said...

kakty, eila pun peminat filem seram..erm..ramai yg dah tgk bg komen cam kakty..ilang semangat le nak tgk filem melayu gini..

Hezesuze said...

ermm menurut kata kak senduk citer ni hampeh..bek jgn tgok...huhuhuh

PerantauSepi1306 said...

;D most of the the story location yg ada ala hutan or jalan berhutan is dekat depan umah my anak buah kat batu 14 langat

saya tak soka citer antu ni... sbb kapla gue senang tangkap visual dan post kat situ lama so nanti mulalh takottt nak g tandas sengsorang tgh malam.. ekekekeke

- Leena - said...

betsnye...mau pergi jugaklah...lyn malam..mesti seram sket kan??

ArPeGGiOS said...

biasa la citer DT memang takde yang besh pun...

DDFABULOUS.COM said...

excited fir nak tengok citer tu...
dia x takut ek...bagussss...
anak jantan sebenar...kena la jadi hero...hehehehhe...

Puan Ninie said...

hehehhe
x best ler tgk cite melayu kat panggung...;p

IM SORRY...bukan xnak support tp giler memabzir tgk citer melayu ni ha...pendapat masing2 ok..;)

CITE SERAM DA X RASA SERAM LANGSUNG NGaN PREVIEW KAK ATTY NI..;)

Neeza.Areef said...

amboi abg fir..dia dulu kemain laju...
ade je unsur2 x logika tu ek kty..

attyfir said...

ninie ~ tak seram pun..heheheh..

eila ~ sama le..peminat citer seram..tp citerni tak menakutkan langsung aku gelak..antu dia main2..ekekeke.

PS ~ aah kat langat..ni pun org dalam panggung gelak..ekekkeek..

Anonymous said...

oh, betullah ckp kawan kite...membazir duit tgk jgn tegur sbb plot cite die sgt kurang menarik. nasib baek x tgk lagi sbb b4 nie mmg beria nak tgk pun...phewww!

mslvoe said...

org kasi sha free pun sha xmo psai sha nie pnakut ;-)

pRincESs_N said...

hahha..mmg part awl je takot..da ujung2 tu lawakk...ade y x logik pon iye...kan k.ty...

De' Sal said...

beraninya atty, kalau kak sal baik takyah nengok.

Eta LaZiM said...

Rajin aaa kak atty nengok wayang... MaMa x leh laa... ramai sgt nak usung!! hehehe

babyluv_ayang said...

so kty...kesimpulannyer tak takut ler yek...lorr...baru nak gi tgk...tkperlah...mcm dah pueh ati jer dgr ulasan kty...tunggu dvd ah seong ajerlah...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. cam lawak plak baca kesimpulan citernya ya kty

Faizah_Haris said...

lorrr 2.5 jek? hehehehe say tau nape...ahakssss

joegrimjow said...

alamak
kesian model

zh-ena said...

alahai still tak berani nak tgk gak..mmg dasar penakut ena nie

attyfir said...

ena..ekekekke..kalo takt..peluk cikabg tau..

kojah said...

bg sy xbesttt pun...jgn pndg blkg lg best...

ct rahani said...

seram citer nih yer kak.. sy mmg x berani nk tgk.. hehehe..