Apr 5, 2009

You are sassy

You Are a Mango
You are unique, sassy, and a lot of fun. You are definitely not uptight in the least.
You take a whimsical approach to life. You believe in finding your bliss.

Other people find you enchanting and alluring. They want to capture some of what you've got.
You're downright radiant. You follow your passions and do what you love. Because of it, you glow.

aku buah mangga..mmg pun aku suka makan mangga lagi mangga muda cicah ngn kicap/cili skit..sedap..wakakka..biadap disitu..kalo orang biadap ngn aku...aku pun sama ar..

dapat kuiz nie dari blog Ann@theorangelily
kalo sapa nak buat lak..klik sini

8 comments:

watie wyyn said...

weols pun suka mangga aka mempelam..tp suka yg thai punye...manissss..spt diriku jua..hahahaha

Sriyana said...

mangga toksah cakap la mmg menggiurkan mulut ..especially cicah kicap cili..fuhhh

pRincESs_N said...

perghh..mangga muda y beshh....nk xm x ley mkn..x elok...huhuhuu

arsaili said...

salam...sedapnyaaaaa..juice mangga lagi sedap

Neeza.Areef said...

saje je kty tnjuk pelam ya

Unknown said...

adehhh berlenjer air liur aku..
mmg ko biadap atty huwaaaaaaaa
biadap menterliurkan aku..
HARUSSS balik wat mangga cicah kicap ni huhuhu

ct rahani said...

skrg nih mmg musim mangga.. selalu gak sy beli.. sedapnya mangga.. huhuhu..

Izan said...

saya suka sgt2 buah mangga. kalau kakty buah magga maknanya saya suka la kawan ngan kakty. =)

p/s: sedapnya buah mangga cicah kicap + cili.. terangkat abis...