Apr 8, 2009

i m sod sad..happy or what..i dunno.

tadi ..aku lapar giiiilerr..
lepas tu sharp kol 1 terus drive cari makan..
lepas makan..jer..

ada sorang kawan kol..action jap..utk malam nienya rancangan..
harap boleh pakai guna le sore akak tu yer..sbb dalam tipon sore kty mcm budak2..(pasan)
dan pada sapa..yg tertengok..atau terkenal ngn muka den..bila tgk rancangan tu nanti..
don't asked me anything okeh..buat-buat faham sudah..

aku bukan nak citer pasal nie..

ade citer lain,
aku sangat sedih masa nie..walupun berita yg aku terima sepatutnya menggembirakan aku..
dan aku sangat bersyukur..sesangat..dengan pemberian darinya..
saat ini aku sedih..sedih..tapi sepatutnya aku happy..tp takleh..tak tau napa..huhuhuh...
aku nak nangis..aku tak de mood..im sorry...waaaaaaaaaaaaaaa..
nak nangis..jer rasanya nie..

17 comments:

nenekrock said...

sabar byk2 eh kakty
setiap yg berlaku pasti ada 1001 hikmahnya

lily lotus said...

alaa...jgnlah sedih2 ekk...we all sentiasa support u

Dee said...

jgnlah sedih2 kty..cheer up!!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

jangan cedih2 ceria la cikit..

Unknown said...

ko pesal atty?
ade masalah ke?
jgn r moody2 atty..tak elok utk kesihatan.. senyum sokmo k!

Ciklinn said...

lor apasal ni kak yatt.... jgn sedih2.... linn ado...

MOMMY CGG said...

salam..
kak awatnye??
selalunye akak rajin bercerita kat saya..
anything share laa..
sharing is caring..
wink wink

Puan Ninie said...

nape ni sis?
bukan tentang fir kan?

dia sehat jer kan?
mape ni...
tamau sedih2 ok...

rasp said...

istigfar byk2 ye sis...
try to enjoy the 'moment' dulu :)

Anonymous said...

k.ty jgn sedey2 k? t kite pun sedey tau...huhuhu! suke tgk kengkawan kite heppy je..sbb t kite pun jd heppy...

Izan said...

jgn sesedih kakty.... kang saya pun sedih gak. tak leh tgk org sedih. nnt jangkit. saya pun nagis skali.. =(

pRincESs_N said...

rancangan ape k.ty..??

Neeza.Areef said...

nape kty...pegnen ke

ct rahani said...

nape nie kak.. sabo yer..

Suziey Ahmad said...

eh sy xtanya tau...ni mnae ade tanya..xtanya pn nape kty nanges..walupn nk tau gk nape kty nangis..sy xtanya tau..ekekek:D

adenium said...

emmm moskel lah...

CuTeMiUt78 said...

uish... napa ni kty.. takmo sedih2 aarr