Apr 30, 2009

Kenduri di Old Town


***************************************************************
Dalam kol 12 pm..aku dapat kol..
along suh dtg old town Bangi..

aku pun..start kete..
sampai je sana..dah ramai geng..
tengah sakan sembang..kawan kitaorg tu pun ade..

seperti bese kalo aku lepak sama diaorg nie .
aku jer ler sorang pompuan..

aku jer ler kena raging..kadang aku pulak raging diaorg balik..
dalam kol 2 aku blah..diaorg still cont..sembang..
banyak ler nak cerita tuh..lama kan tak jumpa..
happening sungguh meja kami..
tau jer ler kalo dah berkumpul ..
tadi yang ade..dalam gambo tu Mr.Manager..CikMan..
hehehe..dia tak pasan aku snap gambo..
lepas tu Mr.Director pun ado..dia pengarah drama tau..
tapi takleh cakap sapa..
yang lelain..ade ler artis..2 org..pun takleh kasi tau.nama..
tak popular pun..suam2 kuku jer..

gambar kawan aku..tu
aku takleh nak publish kat dalam blog nie..

11 comments:

~finee~ said...

kty nape tak snap gambo makanan nyer...

Hezesuze said...

haha xpopulor pun suam2 kuku je katenye...wakaka

tmasuk kty ler tu ek..larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Moralle said...

wah shokness makan beramai-ramai with the geng....happy holiday sis...counting the days yer.....:)

rasp said...

artis fofular tu u lah sis :D
neway, lama dah tak gi oldtown nie..

enjoy ur coti2 panjang nie sis..take care!

Fara_Adura said...

Beshnye old town..ske kopi die..sodapp..

Mrs Taj said...

my fav asam laksa old town!

Mak Su said...

wahhh, siapa kah?

pRincESs_N said...

N gn eja xmo lpak oldtown tuk 2mggu..kununyerr da muak...tp x to tahan ke x..huhuhu

watie wyyn said...

hamboiii glamer uols mkn kenduri dgn artis kekdahnye...woohoo

CATZ said...

aku dah ban old town bangi...
tak koser nak pegiii...

Neeza.Areef said...

sape kah gerangan artis suam2 kuku tu..kuku panjang ke kuku pendek..keh keh keh