Apr 23, 2009

Nama Blog aku @

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

Pyzam Glitter Text Maker


nama blog aku atty
sebab nama aku..ler tu..takan ler nak ltk nama Peah..
tade kaitan ngn aku..


2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://attyfir.blogspot.com
Pilih nama tu sempena nama aku..firdaus &fairus..
boleh gtu..sapa nama2 itu dalam hidup aku..
Lu Pk Ar Sendiri..


3. APAKAH ‘METHOD’ PENULISAN DALAM BLOG ANDA

kebanyakan story dalam blog aku berkisar mengenai aku & family
luahan hati aku..perasaan benci, suka duka aku..
dan kadang2 isu semasa..petua..yang palin aku suka citer lawak..
kalo tensi buat keje..aku suka cari citer lawak..lepas tu gelak sorang2

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

buat masa nie takde niat langsung


5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
nama dia aspalela..
nama blog AKU MASIH SIUMAN
SUKA blog NIE ..sebab senang nak baca & simple..i liked..
gaya penulisan..yg senang kty faham..tu yg selalu suka masuk blog ASPALELA...
dan yang palin..aku suka..bila aku klik ke blog dia..
akan tertera AKU MASIH SIUMAN..
dan aku tersenyum..sbb aku tau..aku masih siuman..wakakkakka


kty nak tag..
sapa yg tertengok..terbaca..apa semua..
kena buat...jgn tipu2 ye..


8 comments:

Aspalela said...

Kui..kui..kui...
Ni haa..Aku Masih Siuman datang....

Syabas babuci....syabas....

Anonymous said...

akak, Has dah pernah buat tag ni..

Unknown said...

attu.. aku tak tengok ekekeke

Hezesuze said...

hahaha gelak guling2 ni...lu pkr la sndiri...wakakaka

- Leena - said...

kty sye dh buat tag gini..halal jo lah yo..

miezrina said...

alamak terjebak..

okeh... balik dr cuti nnt yer kak ty

pRincESs_N said...

bz2 k.ty..smpat lg jawab tag ok...

Anonymous said...

nk smpan tag ni dlm almari@peti ais dulu boleh?:)