Apr 18, 2009

sapa aku

dapat tag dari adik yg manis..cun..mecun..sapa lagi kalo bukan
lieya lieyani & ena@qaisyablog

1) nama timangan
kty,atty,ayang,mama
dan aku lupalak satu..
satu lagi nama aku Yatt..
selalu geng tkb fotopages..panggey..

2) anda seorang yang......
yang suka berkawan..

3) insan istimewa dan knp dia teramat istimewa......
my family..tanpa diaorang semua sapa ler aku..

4) lagu kesukaan sekarang.......?

banyak ar..semua lagu yg sedap aku suka..

5) warna kegemaran....

suka kaler grey & coklat

6) benda wajib lam handbeg.....?
kunci,purse,handphone,bedak,lipstick

7) kali terakhir nangis....?
tak ingat ar..

8) tag 6 rakan anda...
sapa nak buat, dipersilakan..heheehe..

11 comments:

Cikgu Ije said...

kak atty ske grey n coklat? coklat melambangkan keibuan! =D tengok muka kak atty pun, dah tau. ehe

btw, salam kenal.

Suziey Ahmad said...

xnak buat:p

rajin kty buat tag:)

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

lajus hang mengupdate atty....
blogger yang rajin

** awat bocor tu
hang tak panggei plumber mari ka
bahaya nanti......

lepas ni kasi cat kalor terang
rumah kusyurga ku;-)

kuIna said...

cokleket tu yummy...

maswani said...

coklat...saya pn suka..hehe..

zh-ena said...

sama la warna fov kita . cokelat

mslvoe said...

atty mst jarang nanes.. bukan mcm sha slalu nanes :-(

ilLa said...

coklat...emmm...cantik warna tu..
coklat pon sedap dimakan...fererro rocher..hehehehehhee

Liza said...

atty nie mmg org yg suka berkawan, baru jumper skali hari tu pun dah mesra

Izan said...

saya da wat tag ni. hip hip hurraayyy!!!

Sitie BUm BUm said...

tag..tag