Apr 29, 2009

kenapa aku sedih semalam

Salam semua..
pagi nie aku bz..bukan bz apa..
ade tetamu kat opis..

pasal entry bawah itu..
aku adalah skit sentap..ngn orang..yg berkenaan..


nie pasal kes akak kt sekolah.. .
sepatutnya orang itu tanya kenapa, apa sebab...
tapi bukannya kol aku..terus nak marah2..
nak salahkan aku dalam semua hal..
memang buat aku sedih+sentap...
pada orang itu..
walupun ko tak baca blog aku..
tapi aku nak tulis jugak.
dan ko harus tau ..sedar diri..
apa kesalahan ko selama ini..
bila jadik gini..kadang aku terfikir ..terlintas dalam hati..aku..
sampai bila pun sukar aku maafkan perbuatan ko..


kau tak merasai..tak mengalami..
kau tak amik berat..
ko jangan kecoh..sepatutnya ko bincang cara baik..
bukan main terjah aku..
sekali lagi..semalam dan selamanya
kau buat aku marah..
dan kadang benci..



tq pada semua yang amik berat..
nie kty kasi kiss..skit..

42 comments:

Na Shari said...

Bukan senang nak puaskan hati semua orang...

Macam Na la kak...memaafkan mudah, tapi nak melupakan...susah...

nenekrock said...

sian kak tie
maafkan mmg mudah
nak lupa sesuai benda yg dh hantui kita hermmmm kalo ely smpai kemati igt

~Eila Nur Kaseh~ said...

sabar kakty..
lama2 sok org tu pkla tu..

Sepet said...

hemmm..sape la yang wat akak sedih ni..

meh saye lempang dia...hikhik!!

Maswani said...

biasa la..manusia mmg mcm2 ragam..yg byk songeh tu mmg hampeh..

sabar je lah ktyy..

syanis said...

herm... perangai org... mmg memacam... adeh la

eya said...

shian akk..
ape2 pon bwk besabo ye kak.

mrs shaifull said...

la, y sedih2 ni kak ty, lenkali kalau nak release, tulis je cita tu kat sini, sama2 kita marahkan "org" tu hokey :) hehehehe... mak over lak

CuTeMiUt78 said...

oh.. gitu ke.. memang la teruk itu org kan.. takpe kty... apapun takmo sedih2 lagi aarr.. kami kat sini kan ramai yg blh mengubat kesedihan kty.. so byk2 bersabar n happy selalu ya..

pRincESs_N said...

cian k.ty...x pe saba byk2 ekk k.ty..mmuaaxx...

Suziey Ahmad said...

ouh patutla kty sedih..xpela biarkn je org tu...jgn pk..nti bole jd gile..senyummmmm:)

Azure said...

isk..jgn pikir lagi pasal org itu..eceh..macam saya tau sape =P

gelak2 selalu k.ty =)))

Lina Al Sagoff said...

k.ty...biarkan dia termalu sndrik

miezrina said...

alahaiiii meleret2 ke kak ty?

sabar la kak.... moga slps ini... akan lebih baik....

~finee~ said...

kty finee bizi sgt lately ni, tak sempat nak jenguk blog, ni baru free sket,kty jgn sedih2 ok, finee pun tau rasa macamana sakit hati dan tak boleh maafkan orang, takpela kty kena bnyk sbr key... wish u a lot of happines :)

Neeza.Areef said...

kdg2 mmg ade org ni tau nk menyalahkan je
nk nyakitkan ati org je...

Yan said...

sabar ye kak...
lupekan jek benda2 camni.. wat semak kepala..
baik akak enjoy dgn ape yg akak ade..

Zura said...

sian kak atty...
sabar banyak2 kak...
sesetengah org ni memang suka cakap sesuka hati tanpa usul periksa keadaan sebenar...
harap kak atty bersabar...

Ayu Zan said...

semalam saya pun baru diserang..
kekadang keikhlasan kita selalu disalah tafsir..huhu

NizA said...

abaikan org itew...yg penting akak tau ape yg akak wat...sabar ye..

atie said...

Lor gitu pulak, hurm pedulik jelah atty, Jangan ikut bertingkah seperti itu...amatlah tak puas hati kalau orang marah2 tanpa sebab kan,,,

Anonymous said...

byk2kan sabar ye akak..jgn pikir sgt..nnt ilang la rs sedih tu

KV said...

walo pun mulut memaafkan, tp hati mmg tak lupa.

Anonymous said...

ahuhuhu
nasihat aku sama gak cam org lain
sabor sabor sabor

-momguess-

purp said...

bg no pon dia.... meh adik sound dia plak. tgh tension ni...... nak carik punchbag. biar dia rasa, dr uk ke msia adik bebelkn..... bg menanah telinga.

attyfir said...

wakkakakkaak..adik..
tak yah dah..semlam masa dia kol terus terjah je..lepas tu kty dah maki kan..terus diam..

ckp senang ar..main ckp..cuba dia kan tmpt kty..

rasp said...

tu lah manusia yg tak punya pikiran panjang...ikut suka hati nak buat apa...

takpe sis, ada hikmahnya tu nanti ..

Ciklinn said...

hishh sungguh mengarut itu cikgu...sesukahati jerkk nak buat camtu..... apapun linn suka dgn tindakan akak..

Y u Z z 9071 said...

amik berat kty..

tapi bukan angkat berat tau..

x larat..heheh

Dee said...

sabar ye kty..kesian..kdg2 org main terjah..main marah tanpa usul periksa..apa lg yg boleh dibuat..selain sabar..harap2 dh okey..

Big Mamma Bukhari said...

salam kak..

don't worry..

i'm by ur side..

b happy ok!! :-)

adenium said...

cool kakty....

joegrimjow said...

same2 tabnah
ku pon xtenteram ni

ayu said...

same lah kita..pernah gak terkena cam tu
ngan org atasan lg
n masalahnya bkn salah saya
tiba2 jer kena marah xpasal2
mmg sakit ati sgt2 huhuhu

Syima Syaz said...

yelah..kadang2 org lain nih buat manusia lain mcm takde perasaan n maruah ek..
sabar kak...
ramai kat sini yang support akak,k...
muaahhhss2x

IEYNA said...

cian kak aty...sabar ek..pesan ngan nurul study rajin2...

zh-ena said...

sabar ajer la..

mslvoe said...

sabar la dear.. kdg2 org nie main terjah je tanpa soal selidik

watie wyyn said...

wlupun sape org itu...
bwk2 la insaf...
jgn tahu nak mengherdik saje
kdg2 tu kena la call puji2 dgn ape yg da k.ty korbankan selama ni!
ecewah..

joegrimjow said...

terjah2 la xbesttt

zino said...

sabau je lah.... nak buat macam mana..

eMMa@iKKa said...

Salam! Buat bertenang nyer. Rambut sama hitam hati lain-lain kan..mmg susah nak memuaskan hati semua org. Buat bersabar k!