May 7, 2009

Ada orang banjer karaoke

semangat je akak..nyanyi
aku tak nyanyi..eksyen je..tu..
leh caya ke???..ke aku yang over..???

tengok ar..ngn baju kurung aku g karaoke..
sbb nya kawan aku kol..time balik keje..tu terus ajak g alamanda..
tak menyempat..lepas tu ..aku amik akak pun kat sekolah ..
makanya kami ngn selekah..g berjimba2..
jap je karaoke dalam kol 5.30 - 6.30
lepas tu lepak foodcourt..
aku ngn tak bawa kamera..
bateri hp low..tidak mengizinkan gambar diambil.
kawan2 aku suka ar..mmg tak kasi snap gambo.


*******************************************

masa lunch time semalam..
akak banjer aku lak makan Mcd..

adeh..semalam aku dah makan..ari nie aku tengok gambo2 nie.
rasa mcm nak makan lagik..sapa lak nak banjer aku nie..arie..hehehehe ??

36 comments:

PerantauSepi1306 said...

keroke tuh.. hehehehe mana leh tak nayanyi atty, udah pegang ,mike misti mau kuo sore tu ;D

nenekrock said...

akak karok kat alamanda bestnyaaaa
nak itotttt hiks

mc chiken akk tuh geram je ely tgk nak pi cr gakla hrni hiks

jane_doe3328 said...

eh samalah semalam saya pon mkn mekciken, bos belanjer

kalau dah org belanjer, makan apa pon sodappp!!!

Nurmala Mazlan said...

wahhhh
best gi karaoke
lama dah x pergi

ArPeGGiOS said...

wah..kty
ape lagu yang selalu di nyanyikan..

Eta LaZiM said...

anak dary atty's umur brapa ek? Dah besar aaa....

pRincESs_N said...

wahhh...ley kite karox same2 k.ty pasni...

attyfir said...

mamaqaypo ~ 15 thn dah tuh..badan besau..

N.okeh je..tp malus ar..kty kan pandai nyanyi.

arrpegios ~ tah apa2 lagu kty nyanyi tah..layankanjer..

rasp said...

phewiiitt... si gadis ayu berbaju kurung sedang karok :D mesti lunak je suara u sis :)

mslvoe said...

ishhh dh lama xmkn MCD. nk mkn hubby suh buat ikan bilis sambal arini.. ermm esok kot mkn

ains said...

ya ampun sedapnyer mcd

Eta LaZiM said...

oo... dah 15 tahun.. Kalau MaMa tak keguguran dulu, my 1st KID mmg dah SEBAYA anak Dara Atty's.. 1994 due date!!

Neeza.Areef said...

menyempat lg tu blk keja ngn skolah g karok..x pe arr kty org banjer..follow jek...

nk mkn mekdi lg..mkn je kty..ape ade hal

Yan said...

dh lame tak layan karoke nih... huhu...
dah lame tak test power.. waaakakaka...

Suziey Ahmad said...

hahahaaa...klakola ktie..bju kurung pn baju kurung la.ekekk:D

adeii lapo plak tgk mcd ni..

Masviona said...

bestnya ada org nak banjer...hikss
kty neway happy belated besday rasanya saya blom wish kot...saya pun dah tak vrape nak ingat dah....hiksss...sowi

~finee~ said...

wah2 best ar kty anak dara dah boleh jadi geng! mesti bnyk share cerita2 kan

miezrina said...

wahhh ada bakatttt ehhehe

na ms pegnen suka betul karok

sekarang x baper ada masa lak ekekekke

Cho Zila said...

>>salam atty.. ha tu dia gi karaoke pakai baju kurung.. nasib alamanda biasaler kot///
>>McD ni nak makan gak..

lily lotus said...

bestnya kalau hari2 ada yg sudi belanja ;)

kuIna said...

bila nak blanjer saya?
ngeh 3x

Na Shari said...

Sekali sekala kalau nak release tension, best gak gi karaoke...Jerit kuat-kuat...hehehe...bukan ada org nak kritik pun...

Butik Remaja & Wanita said...

wah best tu ada orang belanja karaoke dan McD lagi tu..turn sape lak yang kene belanje ari ni lak ye hehehehehe...

adenium said...

mcD memang sesuai untuk banjer skang nih...
hah meh sini lunch sok... saya banjer...hehehe

attyfir said...

sid kalo dkt..dah gie dah..hehehe

zh-ena said...

wah nyanyi sakan k.atty erk :D

CuTeMiUt78 said...

wah.. sakan gitu.. heh..heh..heh.. bersemangat kakak karaoke.. pergh.. nak gak. mcd

Fauzieah @ Chome said...

karaoke..best..best..
layan jek sampai tak kuar sore gitu..ekekekkee..

watie wyyn said...

tipu2 mesti k.ty yg taknak lepas mic kan...woohoo...
takpernah lagi karok kat alamanda..best ek??
smlm pun blasah mc d layankan anak bujangku!(bujang ke?)

@tune® said...

anak banjer mak die??besh besh

NONIE AZIZ said...

saya tak leh karaoke kak...mic pecah nanti kekekekek

Hasnah said...

Salam sis... sorry lama xjenguk blog sis nie hehe =).

Wahh berkareok ek. Xajk pun hehehe. Alaaa rugi sis, org dh belanje tp xnyayi lak hehe.
=)

HAve a nice friday sis!!
=)

Ayu Zan said...

alamaks..
burger tu..sedapnyee...

ღ lienurulz ღ said...

steady arr kak..
karoke buleh pakai baju kurung lagik..

oh!sedapnya burger itu kak..
nak sket..

CS @ Mama AA's said...

sya x penah jejak karaoke ni, takut berebut org ajak rakam album hahahahahahaha.

mcD huhu dah lama x makan boikot la kunun.... sampai ble leh thn x tau la..... hehe

ct rahani said...

k.thy.. meh turun jb.. sy banjer mekdi.. ekekeke..