May 20, 2009

Kenapa aku senyap pagi nie

Hari nie aku sangat bz yer..
bz kenapa..

aritu kan aku teman kawan aku interview
kawan aku tu interview kat Indah Water..
masa aku teman dia tu

Budak2 kat dalam tu tanya aku nak interview sekali ke..
aku cakap idak..sambil teman kawan aku interview ..
aku tanya lak soalan kt staff situ.
soalan yg aku tanya "sabtu kerja ke sini "
staff situ jawab " sabtu tak keroje.."
alamak ini sudah bagus ..aku mmg nak cari keroje yg sabtu tak keroje..

udahnya ari nie aku lak torai nasib.
kelam kabut aku siapkan resume semua.
lepas tu aku gerak g interview..
tapi nie baru 1st interview , nanti ade lagi 2nd interview..

Aku tak tau ler..aku nak keje ni atau idak.
sebab aku lom tau lagi berapa dia leh offer gaji..
tapi andai takde rezeki aku..
aku tak terkilan sangat..sbb suasana opis kt situ
lagi cantek opis aku..pc kat situ pun old fashion lagi canggih pc aku kat sini..
wahahahhaa..ayat nak sedap kan ati..

insyallah kalo ade rezeki aku..
dapat ler aku keje tu..kalo takde..cuba lagik ..tempat lain..hehehhe ..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dapat award yg cantek nie..
dari Ikiqzana..
thanks zana sudi kasi award yg unik dan cantek..

award islamic nie lak dari
sahabat aku syanis82akaAin.
thank you ain...

22 comments:

Unknown said...

akak nak tuka keje ke? nape tak best ker tempat skg?

kojah said...

awards, perasan x kak?

joegrimjow said...

senyap tanda setuju

waa
jgn layan perasaan ku ni

Yan said...

hahh tula.. yanpun kalau buleh nak carik keroje yg tak menyuruh kite keroje ari sabtu.. lecehnyerr

Unknown said...

hehehe aku pun dlm proses nak tuko opis nih atty.. moga kiter berjaya mencari tempat yg selesa utk kiter kan atty ihiks..

Liza said...

liza doakan yg terbaik buat atty, Insyallah, kalau ada rezeki tak ke mana

Neeza.Areef said...

klu kty nk rasa environment keja tpt baru leh tuko keja tuh

tp kemudahan tu..leh mintak baru kot..klu pc brk sgt pyh nk keja..ehhehe..

sbenonye..payah nk tenet..wakakakkaa

Anonymous said...

wah..nampaknye akak nk bertukar environment nampak..has wish gud luck. ;)

ZaiY said...

mmg boring keje ari sabtu kan..sabtu dan ahad ialah hari utk diri sdiri dan keluarga.moga atty dpt keroje yg lebih baik, insyaallah.

NizA said...

kak..nak tukar2 keje ni yg takut kan...kuar mulut buaya masuk lak mulut dinasor...ha!!saper nak tlg??hehehe...

ains said...

ain doakan kak ty dpt kojer tu...

thks gak kakty amik award tu

~finee~ said...

Kak setiap orang pasti nak yang terbaik kan, finee doakan kty dapat keje yang kty sooka dan hepi dgn environment..
finee pun tgh tggu samada kontrak ni dpt sambung atau dapat tetap atau kena tamat kontrak.. jiwa dah sebati dah ngajar 4 tahun dah, tapi kalau bukan rezeki kena redha la jugak, huk huk nangis semalaman pk kalau tak dapat ngajar lagi..sayang kat student2

attyfir said...

finee ~ kty doakan yg terbaik utk finee..tau..

niza ~ kita pk positif dulu..

Me, Mrs Taj said...

insyaallah klu ada rezki tak ke mana..

pRincESs_N said...

position assistant accountant x de kosong ke k.ty..??

mrs shaifull said...

bestnya suka2 hati pindah keja. :)

Anie said...

bestkan dpt kerja yg tak kerja ari sabtu

ietams said...

mane tau rezki kan..

Dee said...

ktylehlah nerai..x salah..kalo ada rezeki alhamdulillah..

watie wyyn said...

indah water kat belakang ksn ke kak??yelah dlm opis tu mmg tak cantik..old fesyen gitew

mslvoe said...

insyaALLAH ade rezeki utk kak atty. sha pun xsuka if keje ari sabtu. bosan!

CuTeMiUt78 said...

kty, insyallah ada rezeki utk akak.. mana tau kan.. klu dpt.. environment pun berubah gak kan kak