May 25, 2009

aKU sANgAT Marah

http://www.emocutez.com
Sambungan ngn entry kat bawah..
budak nie nama dia Sofi adalah sangat sengal..
tadi kata nak balik umah..dalam 1/2 jam nak amik form ot ngn claim....

udahnya naik opis dok tanya lagi..
ahmoi u nak kira gaji ari nie..
Ya Allah menyirapnya darah aku..aku diam je..
http://www.emocutez.comAku cool lagi..
aku cakap lah..yerlah bila lagi nak kira..
u tau tak..nanti kerana u..semua org nya gaji i takleh kuarkan tau tak..
lepas tu dia leh lak cakap...dia nak gaji 1 hb..ya allah..aku rasa nak kasi penampar je..
aku nak kasi penampar ngn mee sedap cam dlm iklan tu hah..PANG sekali..

aku cakap kat dia lantak ko ler sofi..
sekrang ko turun jgn tunjuk muka kat aku..aku bz..nanti gaji ko .. ko mintak kat bos sendiri kalo ko nak 1 hb..mcm ler banyak sgt duit ..nak gaji 1 hb..
dah ler selalu mintak advance..sampai time ko dpt gaji..tinggal rm150 je..

Budak nie budak baru senarnya.. ..contract wages
tadi bos mari..aku citer pasal budak nie..
bos aku cakap budak nie nak terai tipu..dia ade je bawa claim..buku ot dia..ari2
dia terai nak alter ..ler tu tambah sini sana...

jadiknya aku kasi bos suggestion ar..
apa2 pun tentang budak nie dia ot ke ponteng ke.mesti jumpa aku kasi tau aku..
leh sakit jiwa layan budak nie..mengada - ngada2..
aku ckp ngn bos lepas ni no advance2 lagi..lantak ar..
http://www.emocutez.com
aku dah siap semua kira..
kecuali dia punya..
sampai sok dia tak kasi..
aku terpaksa kuar kan gaji org lain kecuali dia..lantak ko ler budak sengal..

18 comments:

Nurmala Mazlan said...

wakkkkkkkk
sangat marah ni
sabar kak..

pRincESs_N said...

uishh....bajet byk duit bdak tuu ekk...poyo jerkk....sabau k.ty sabau...senyum skett...

Anonymous said...

heh! sabar ler.. :) jangan marah2.. dia pun manusia gak ... boleh ditegur elok2 kan .. jangan kerana dia indon .. u buat dia macam tuw... kite sesama manusia haruslah berbicara elok2..

Ciklinn said...

negh ngehngeh... sgt marah yer kak..

sweetfiza said...

ni betul2 punya marah ni ...
heheheh....
banyak2kan bersabar ye kak .....

Izzatul Azma said...

nasib la kak
dh dia yg xnk gaji dia cepat2 :D

Yan said...

ot form tu cemane rupenye??
bukan time dia ot terus submit ke?? tak yah kasi dia pegang..

secretname said...

sabo2..bgs gak wat dia camtu.hehe

attyfir said...

media siber ~ dah ckp elok2 lagi terang dah ngn dia..tp dia je yg pusing2..

yan ~ utk co yg besau mmg gtu ler cara nya ..tp kalo co kilang kicap mcm ktynya co nan ado semua tuh..

secretname..malas nak layan dia..bior dia deal ngn bos sendiri.

Ms.Lilies said...

biarkan dia ngan labu2nya....nyusahkan org je

mslvoe said...

nie btul2 marah nie. be cool k

ains said...

adusssss.... sabo jer la.. sian kakty

Suziey Ahmad said...

uish sabo kty..tkutnya tgk gambo marah tu..kty dh jadi cenggituh ke? keek:D

ct rahani said...

sabo kak.. klu sy pun naik angin gak camtu.. hehehe..

akak, nape ek.. blog akak ngan blog k.neeza sy x leh bukak lama2.. nti kuar error msg tuh.. cam yg sy bitau sblm nih.. huhuhu..

MuMMy 2 Haqq said...

owh..mmg sengal tol

fazid said...

pening oooo ada orang macam nie...kasi wachaaaa sekali....

MiSS Ayu said...

huhuhu mmg tension layan org tak paham bahasa nih

sabo jer lah kak atty :)

watie wyyn said...

takyah tunggu dia la kak..buang karan jerk..sian kat staff2 lain..da ler nak cuti sekolah sure ada yg da plan nak bwk anak jalan!
mmg patut akak marah dia...kasi syiakkkk skali!woohoo