May 25, 2009

Claim tinggal kt umah..

Hari nie aku baru nak kira gaji.
lepas tu ade ler sorang budak nie..
dok tanya..ahmoi..hari nie ke mau kira gaji..

ekeleh..nak je aku ketuk kepala sorang2..
abis bila taun nak kira..

dia kata kalo nak kira dia balik umah..
aku cakap ar..gi ler balik..amik..ko taknak gaji..ke.kalo taknak..aku takyah prepare gaji ko..bulan depan je aku kira double..payah benor..

claim pun leh tinggai kat umah ..ari nie dah 25..
patutnya 24 aku dah kira..tp sbb semlm cutikan..
sabtu aku nak collect semua..mana tah budak2nya..

ok ari nie aku bz seketika..nak prepare gaji..org dah gaji..aku baru ler nak kira..

18 comments:

NizA said...

xper kty...sy pun x gaji lg nih...29hb kang baru gaji....hehehe..

De' Sal said...

Kira jangan tak kira,nanti lambat pulak dapat gaji.

Aku jugak yang tarak gaji hu hu......

lieya said...

eh lieya dah drop komen tadi, tapi takde plak, incase kalo masuk 2 akak delete le satu yeak hi hih i

wah kak, keje kire2 duit ni yg pening paler nie (tu tuk lieya laa sebab lieya mmg fail kire2 nieh) he he heeh

selamat mengira2 kak

Azure said...

eh eh..saya hari rabu ni baru nak wat gaji..ikutkan nak wat ahad depan jek..tp bos nak pegi umrah lak

zh-ena said...

ena lambat lg la nak kira gaji org..bos blk sini baru la terhegeh2 nak buat nnti

pRincESs_N said...

wahh..gaji2....ptt muke bseri jek..

attyfir said...

niza , ena,azure,~ kena kira gaji setiap 25hb..lepas tu nanti accountant nak cek...kty nie accountant tak bertauliah..kt accountant je makan masa 2 ari..

de sal ~ alor sal lg besh ..dpt allowance walupun duk umah

lieya ~ tu ler sakit kan ati aku je..

N ~ ade org tu mukanya lagi ber seri2..nak dkt ler kata kan hari bahagianya.

Unknown said...

akak kire cepat kang mengamuk pekerja sume..hihi kite semangat arini kak oi.. maklum la dah gaji..hikhik

KV said...

ok. fokus!
hehe

Puan Ninie said...

yeah yeah kak atty nak gaji.;p

ninie da gaji da arini..;)

FIESYAH said...

ok kak kire kak, fokus pd matlamat utama kire gaji...

Abang Long said...

Kalau boleh, jangan makan gaji tapi makan nasi ... hehehehehe

attyfir said...

JIVEBUMZ ~ OH BESHNYA DAH GAJI

KV ~ TKLEH NAK FOKUS TGH MARE NIE

NINIE ~ LEH BANJE KTY ..

attyfir said...

fiesyah ~ tgh fokus nie tp terbantut..
abg long..~ wakakakka

Yan said...

klu lambat bg claim ngan ot form.. senang jek.. tak yah kire.. macam dia lak boss kite nak tunggu dia bagai.. hehehehe

mslvoe said...

yeahhhh besok dpt gaji :-)

ct rahani said...

oooo akak ngah bz kira gaji ek.. hehehe.. beshnya dpt gaji awal..

watie wyyn said...

mesti da nak ujung2 bln sume bdk2 suka g tmpt k.ty kan??ahaks!