May 19, 2009

Cari Kerja

Senarnya dari awal bulan aku bz cari kerja..
tapi bukan untuk aku..
untuk seorang kawan aku..

semua resume dia aku buatkan..lepas tu
kalo ade keje kosong aku fax & email kan..

Aku harap sangat dia akan dapat kerja.
untuk hari nie dia ada interview..
aku neman dia ler...

Dia cakap ngn aku.
kalo dia dpt keje..dia belikan apa aku hendak.
aku tidak mengharapkan apa-apa..

tapi kalo dia udah mau kasi..
dia kata tak lebih rm200..
jadiknya aku mintak Baju.(banyak leh dpt nie..ekekkeke )
.dan jugak..http://www.emocutez.com
dia akan banjer aku tgk konsert Amy Search bulan Ogos nie.


semoga sahabat ku berjaya mendapat kerja..Amin..http://www.emocutez.com

p/s: Dan aku pun masih mencuba utk dpt keje kat gomen...bila ler ade peluang nie..

18 comments:

Mama Hanim said...

bagus kita tlg-mnlg kan.. dpt pahala gak.. untung if ada kawan cm kkty kan..

rasp said...

bagus lah sis tulun kawan..dpt pahla oooo...
phewwwwiiittt leh dpt baju raya gak :)

Neeza.Areef said...

wah kty...msti kwn baik tuh
sanggup nk tlg
harap dia x lupa la jasa kty klu dia dpt keja nnti

pRincESs_N said...

N pon tgh carik keje k.ty...alahai...

Nurhayati said...

best tu kalau dapat tgk konsert amy search.. nak ikutttttt hihi

~finee~ said...

kty baguslaaaa manyak tlg orang, moga murah rezeki kty ok

Na Shari said...

Mudah-mudahan ada la rezeki kak aty tu...

semoga hidup akak dirahmati allah sentiasa kerana bersusah payah tolong kawan akak tu

bukan senang nak dapat kawan mcm akak tau...
tahniah!

Ayu Zan said...

baiknya akak...tlg orang dpt berkat ek..smoger akak dpt la masuk gomen..kalo masuk gomen terjamin sket ek kak..

joegrimjow said...

ku pon selalu tiada masa
untuk berhugung ngan org

Dee said...

wuhoo..kty nk gi tgk search..nk itut!! nk rocking gak!!

secretname said...

bgs atty..tlg org dpt pahala kan..nti dpt la tu blsn..org baik akan dpt blsn baik jgk...amin

attyfir said...

tq semua pada yg doakan kty..seedih lak rasanya ..

kuIna said...

org berbudi kita berbahasa
org memberi kita merasa...

moga dia cpat dpt kerja
& ko dpt adiah...

p-na mama oja said...

wah.. baik sungguh ati budi kty..

wah, kty suker amy search ker? rock oooo... p-na pun suke!!

ღ lienurulz ღ said...

semoga sahabat akak tu akn dpt kerja.Amin.

sweetfiza said...

tingin gak nak keje gomen ni ...bila la agknya..huhu...

hubby ari tu gi tgk konset search.
mmg x rugi la dia ckp ..
berbaloi-baloi...ahaks..

ct rahani said...

uish.. byknya kwn akak nk banjer tuh.. semoga dia leh dpt kje k..

watie wyyn said...

wow bestnye...part belanja tu la!hik3