May 12, 2009

istimewa seorang wanita

dapat tugasan dari kawan aku.
sapa lagi sepecinta hijau..
kalo bukan Neezareef

Syarat2 menerima award ini:
1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
aku sudah melahirkan tiga orang anak..mesti ler aku pompuan kan..
aku sertakan gambar aku sekali..tanda aku seorang pompuan..wakakkakkaa..
BUkti ..mau ade kan wOK..



2. Copy badge sebagai award anda nun di atas
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan..
http://www.emocutez.com- aku bangga jadi pompuan..sebab aku leh merasa pengalaman melahirkan anak
- bangga bila anak memanggil aku mama
- leh pakai baju mcm2 fesyen
- leh make up2..
- perempuan terkenal ngn suka sopink..tu yg palin besh
- pompuan sinonim ngn majuk..ade je benda tak kena majuk kalo laki majuk buruk..
- dan yang last sekali..bila aku jadi perempuan.baru aku tau camner susah payah menjadi seorang mak...

http://www.emocutez.com

hah..sapa ade terpandang gambar aku..
dan belom buat ini tag..
dengan jujur nya harus buat tag inie yer..

http://www.emocutez.com

17 comments:

Neeza.Areef said...

bagus kty..dah siapkan keja umah yg diberi...

btl tu..laki klu majuk buruuk..wakakakkakaa

Suziey Ahmad said...

hahaa klako la kaktie...siap ade gambo...:p ok la caye caye..

attyfir said...

za tu ler..pompuan majuk manis..

suziey..caya tak.ehehhe

~finee~ said...

kty!!! lupe arr nak tutup mata masa nampak gambar kty tadi so kkena buat la ni ekk

Abang Long said...

Biasa tengok beruk merajuk ?

Ms.Lilies said...

yeayyyy!! udah buat tu ari

nenekrock said...

hahahhaha mmg sah fempuannnlakan
ate dh bole beranak

Mak Su said...

percaya.

eh.... i am just a passer by.

kui kui kui

Sham Ummi Echa said...

kty))))...nape sblm ni sy x leh bukak blog akak???

yer...sy pon bangga mnjadi seorang wanita dan seorang ibu...

hepi mothers day..

CuTeMiUt78 said...

eemmm kita pun dah buat dah kty.. untungkam kita sebagai wanita.. :D

rasp said...

tak ku sangka sebenornya u nie pompuan..sib baik ada gambor untuk membuktikannya hahahahahahahaha..

me buat2 tak nampak tag nie leh tak hehehehehe konon nak ngelat la tu :D

♥cybermummy♥ said...

sah memang atty ppuan :p
ehh ! kena buat ke ...
Nervous ni sbb first time buat tag kalau kena buat lah :D

Fauzieah @ Chome said...

mak dara mana la nih berbaju merah..sopan anggun bergaya gitu pose tepi pelamin tuh..ekekekeke..

attyfir said...

finee ~ hah ngelat..

abg long ~ kalo beruk merajuk lagi ar buruk..

lilies ~ k tkyah buat dah..

elly,maksu,rasp ~ ekekekeke..percayyalahh..

rina ~ itu ler untungkan.

cybermummy ~ buat yer kalo ade masa

zie ~ ade gayak model tak.zie..heheheh

aliaaroslan said...

selain bleh pakai baju fesyen, kasut pon kita banyak choice.. kat rumah ni dah macan kilang kasut kot.. maklumlah, ada 3 anak dara yang tiru maknya yang gila kasut.. hehe

attyfir said...

julie..tu yg besh tu kan..

ღ lienurulz ღ said...

ye..ye..sy jamin yg ini mmg pompuan tulen..

sungguh ayu bersimpuh tu ha..:)