May 18, 2009

Stadium Putra Bukit Jalil - Gambar2 aritu

masa nie baru kol 6.30 gitu
baru kuar surau..muka pucat lesi..
malas nak touch up balik..



Ari sabtu seperti yang aku citer entry seblom nie
aku tak plannning nak tgk konsert kat Stadium Putra..
kiranya kitaorg main terjah jer..
ade rejeki ade lew..kalo takde..balik ar..
tapi ade rezeki kami..

aku sampai kol 2 lebih gitu..ujan lebat lak
masa betui2 bekas2 pelajar AF7 buat show..

dah ler akak tak bawak kamera..jadik pakai ler kamera hp..dah ler bateri pun low..
banyak gambo kami jer ler..
sbb mana ade artis..artis atas pentas ..ari ujan..takan aku nak serbu artis kat belakang pentas tak kose ar..

yang ade abg rela..huhuhuh...yang fofular itu..
aku rasa kalo aku ajak dia bergambo..mesti dia terkejut beruk.sampai gugur misai abg tuh..

lepas tu aku layan Gempak Celebriti Astro
lawak giler masa diaorg buat citer Kelab Pop..




dah malam..hehehhe..
dalam kol 8 gtu leh masuk..
tp aku lambat skit masuk..
berada dlm Stadium memang lagi Hapenning..
lagi masa dgr Akim ngn Hafiz nyanyi lagu baru diaorg.
mmg besh ..apa2pun puas hati ar Hafiz menang..tp
aku nie pelik skit ar..aku takde minat mana2 pun..
layan je..undi pun idak..
adiah tak besh ar..nasib ade kete..
tempat ke 5 langsung nan ado..dpt piala je..
kasi ar rm1k..je jadik ar..baik takyah ade afmasuk..
adeh teremo lak aku..wahahhaha..
Giler kedekut ASTRO..
baik lepas nie takyah masuk AF..masuk mentor ke..
lagik besh..


22 comments:

aRe_uDear said...

sure ramai tuh.. x sanggup cek...

Corey said...

dlm stadium takleh snap2 eh.
meriah gak. nak pegi tp last minit kensel. maybe AF8 klu ada lagi.
Mmg happy sgt Hafiz juara. misi berjaya.
mmg btul kesian Isma atleast bagila tambahan prize. cikai2 pun xpe. atleast moto modenas sebijik ke

Unknown said...

wahhh semangat ko p ek atty.. nape tak kuar gambo ko kat TV ek ihiks.. tula pasai, sia2 si Isma tu pertahankan kedudukan pertama sampai minggu ke-8 alik2 tak dapat satu sen pun..mujur Tomok dah dapat sjuta ekekeke

pRincESs_N said...

btl k.ty..bygkn c isma 3bln tgglkn famili.last2 habukk pon tarakkk....mlampao...

attyfir said...

are_u ~ ramai gak ar..

corey,ena,N..itu ler.kedekut asteruk tuh..hampeh..

Neeza.Areef said...

tul tu kty...
ralat nye no.5 tade adiah wpn duit ke hamper beskot pn jd ler

Neeza.Areef said...

cam sian gak ler kt isma
sia2 je dia tggl kuarga 5bln
tp x dpt hape
tgk tomok muke pn ala kadar je tgk isma no.5

Neeza.Areef said...

kty x dpt la gambo sama dak2 AF yek..

mslvoe said...

laa dpt piala je ke.. xbest lgsg

Yan said...

niler festime AF tempat ke 5 cume dibagi trofi.. dulu yg pertama kuarpun dpt trofi gak.. huhu..

Yan said...

errkk tgk akak p konsert.. tingat zaman2 AF2 AF3.. time tu ade gak p konsert.. AF2 dua kali.. AF3 sekali..

ilLa said...

a`ah la...sian la kat tempat ke5 tuh...dah tgglkan laki n ank² 10minggu..pastuh haram xdpt ape pon...tp haidiah yg no.1 tu bole lak bg byk²...sian kat isma tuh..atleast bg la RM1 k je ke bak kate kak aty kan...emo lak..hehehehehe

attyfir said...

za ~ mananya nak snap gambo..aku duk jauh ujung dunia..tiket murah,hehehe

ena~ mesti ar..

sya ~ tu ar..pasal

yan ~ rajin ko..hehhee..sama le gue pun..

damiasy ~ tu ler.aku lak emo pasal diah.nya..

Dee said...

tulah bg rm1k pun kedekut..apalah..rajin ar kty gi sana..kalo dee maleh..hihihi..

attyfir said...

dee ~ takde buat pe kat umah..tu yg g sana tuh..firdaus duk ngn nenek taknak balik2..

Ciklinn said...

ka yatt giler rajin gi sana.... huhuhuhuhuhu.....

yerlah kak kelekut betul ini tahun hadiah langsung tak besttt...

ntah2 kete apis tu tiara yg cari sponsor kan..sbb dah akhir2 baru tau ada kete kan...

attyfir said...

ciklinn ~ tu ler pasl.kalo takde kete mau nangis..

PerantauSepi1306 said...

cayalah atty, sampei ke konsert AF final tau... hafiz ngan akim mmg besh kan.. hmmmm rasa cam tak patut la budak sorang tu dpt no2, akim jauh better kan.. dan isma oso not bad... budak sorang tu patut dpt nomot 5 je...

watie wyyn said...

wah rajin tul k.ty smpai ke bkt jalil..

mmg betul pun..tak sesuai afmasuk tu!tak setuju langsung...ujung2 aril no 2..cis!

ct rahani said...

wah k.thy.. sonoknya leh nengok konsert af secara live..

attyfir said...

PS ~ LAGU BARU AKIM NGN HAFIZ..BESH..SGT

WATIE ~ AKU KAN RAJIN..HEHEHEHHE

CT ~ TP TGK LIVE..MMG BESH..ILANG SORE ...TERJERIT2

CATZ said...

mak oi..gigihnya ko atty pi stadium n tgk live..mak terkesima..
aku sampai now tak tgk lagik ulangan konsert tuh,,,bila ek?..aku kat miri time tuh,,,,x dpt tgk lagik ni