May 29, 2009

Public Bank

Semalam 28 May..
setiap 28 May -30 gitu..
aku akan berada di Public Bank..Sg Chua Kajang..

sebab banyak hal aku nak kena uruskan..
Nak Bank in gaji staff2..
settlekan Kwsp & Perkeso..bayar bil2 kete..lori ..

Jadiknya kalo dah g bank tu..
sebelah dia ade kfc..aku lak malas nak pk nak makan kt mana..
lepaks je le kat kfc..padahal dah kenyang senarnya..

tapi bhusan masuk opis..kang asik pandang pc..pandang file.
elok aku cuci-cuci mata..yang ayam2 nie lak dok asik panggil aku suh makan diaorg..

Jadiknya semlm..aku berjaya jugak masukkan ayam kfc dua ketui dlm peyut aku nie..wahahhaha..melantak je..ler..bila ko nak stat diet ty..hehehe..makan selagi leh makan..kang sakit..takleh nak makan dah..

28 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

Mmg betul..makan selagi ada rasa nikmat makan.

SELERA ADALAH NIKMAT..hehe..

Nurmala Mazlan said...

betul kty..
kita pon setuju selagi leh makan...makan lah.. sebelum anda dimakan kan..ehehehe`

attyfir said...

alona..tu ar..heheehe

mala ~ kalo kita kena mkn camno..hehehe ..

Unknown said...

alasan kukuh tu atty..
ayam2 tu asik pangey ko suh makan ek... ampehh tol heheheh

attyfir said...

ena ~ betui..ko ..terdgr2 ayam tuh panggey aku

MiSS Ayu said...

kita sama lah k'atty...smlm pun mkn kfc gak...makan nasi ayam kfc yum yum...

zh-ena said...

dah dpt gaji pun..ena gak tak wat lg payroll huhuhu

attyfir said...

ayu..kalo tau kita together2 makan..sekali..

ena ~ lom gaji lagi..hehehhe..

Dee said...

wah kty..reveal bila masuk gaji..bahaya oh..nti org follow2..dapnyer kfc tu..

Jane_doe3328 said...

lapar lak rasanya perot ini

ietams said...

terliur lak tengok ayam tu..

Ms.Lilies said...

huihhhh kenyang tu...sedap pun ye gak ekekeke...makanla kak...sok2 dah tak bleh makan takde la rasa terkilan...:D

attyfir said...

dee ~ nextmonth jom ascot den

jane & ietams~ lunchour leh ar makan

ms.lilies ~ tu pasal senarnya mmg sedap..hhuuhuuh

Neeza.Areef said...

td ngntuk
skali nengok cizi wagez trus segar

Suzana Ikram said...

betol..betol.. selagi leh mkn, mkn je..

ArPeGGiOS said...

semalam pun baru pekena.

cheezy wedges tu sedap tak hengat kan...

attyfir said...

za ~ ko leh goda aku .

zana ~ hehehe makan utk hidup..hidup tu makan..

gios..lenkali kita mamam sesama tau

sweetfiza said...

ayam panggil ke k.ty yg panggil ayam tu ....
heheheh...
kemain lg alasan tu ek ...
ha ha ha....

attyfir said...

fiza ~ wakaakkaakka

Anie said...

weh sedapnya itu wedgess

Faizah_Haris said...

kak ttyyy oiii...
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......menangesssss!! melelehhhhhh dibuekk nyoo...hukss2!!....nakkkk3!!

pRincESs_N said...

ishh...da lame N x pekena kfc ni...

CuTeMiUt78 said...

eemmmmm sedap gitu kan

attyfir said...

anie ~ jom ar banje kty ..hehehe

faizah ~ alor ko tu masak sup ayam..leleh aku ooo..

N ~ nanti suh faizal banjer tau
rina mmg sedap

Dearie Pearls said...

salam..
kat atas nampak mcD..
scrool lagi nampak KFC plak..
waaaaa... nak makan jugak...

hehe..

sedapnyer...

watie wyyn said...

betul betul betul!

kat page neezareef pun cite mkn kfc..
baik2 takde rasa nak mkn kfc terus rasa nak makan lak..hadoyaiiii nafsu mata sungguh!

adenium said...

lepas mcd ...kfc plak... tak tahan... adoii tak kurus lah saya...

Unknown said...

mmm.. lama dah tak makan ayam KFC