May 18, 2009

Mrs Taj



1. copy award di atas untuk diletakkan di blog anda
a special thank you to mrs taj

2. nyatakan 5 jenis fakta menarik tentang pemberi award ini.


- suka tgk dia senyum..manis..
- ada anak laki sorang..Azim..ensem boy
- senarnya MrsTaj ni keje dkt je ngn aku..setau aku ler..
- slim je orang nya ..jeles aku.
- dan putih jugak org nya

3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

- aku suka window sopink
- kuat makan
- suka sembang
- suka kaler coklat ngn grey
- suka makan yang pedas -pedas
- suka tgk citer hantu
- aku mudah mesra ngn org walupun aku baru kenal.
- tapi..kalo aku takde mood..kdg kalo tgk muka aku mesti org ingat aku sombong
- aku rabun ye..tp tak pakai spek..
- aku suka drive..setkt nak drive balik kampung ke..mana ke aku dah sampai..dah biasa
sbb aku dua badik..dua2 pompuan..jadik kalo mak nak ke mana aku gilir2 ngn adik aku

p/s : bila nak jumpa kty nie..?

11 comments:

Yan said...

samela kite... rabun tp takmau pakai spek.. nak pakai lense je hahaha

watie wyyn said...

yeke suka sembang dan mudah mesra?? k.ty kan pemalu orgnye!hiks

Ciklinn said...

hahahha pakai lah spek kak oii kalu rabun.. bahaya seh drive keto pagi2 tu.......

lin pun suka drive sbb tak payah pegang aisy yg berat tu..hahahhah

fazid said...

kakty, soalan tak abis jawab...wakakakak... kite pun suke makan..food lover :D

LayarLara said...

aku pong rabong... tapi takleh bukak maaaa

Mira said...

makan...sama ngan kyatt. suka makan makanan yg pedas. kalau tak pedas rasa macam tak lengkap je deria rasa nih...hihihihi

Hezesuze said...

adoyaiii!! bile plak nak ketemu ngan ze ni...aritu singgah shah alam xnak gi tau...

bleh ler kita melahar jap...wakaka

attyfir said...

ze ~ tu ar..ze duk situ ke..kalo tau den koling2

Dee said...

sy pun rabun gak..ekekeke..

Me, Mrs Taj said...

ishh klu dr jauh sy lemabi pun mesti akak tak nmpk...aduhhhh...heheheh

tggu kete laki sy siap kite gi mkn sesama ye..mmuahs...

Neeza.Areef said...

mrs.taj klu senyum memikat