May 19, 2009

Kumpul Baju Baby

Malam tadi..lepas maghrib gitu..
aku,along dan firdaus keluar utk cari lagi satu hadiah utk cikgu fir..
fir nak kasi cikgu yg dia suka lagi satu..

jadik kami ke Billion utk cari Hadiah..
lepas dpt hadiah semua..
aku ke fasa 5 BBB..dulu aku panggil tempat tu West Country..
tak tau napa panggey ngn nama tuh..

lepak gerai burger kawan kami..si Sani..
dia jual burger kat situ..leh tahan burger dia...SEDAP..

sambil tu borak-borak..
dia tanya ade tak baju baby fir, masa kecik.
Aku ada satu bakul besar ..huhuh..
..sebenarnya memang banyak baju firdaus yg tak muat
ingat mmg nak kasi org.tapi takut lak ade orang taknak..
aku cakap ngn Sani nanti aku kasi ngn bakul2 sekalik..
picture credit to google.

nie ada orang mintak..elok aku kasi..
nanti sabtu/ahad nie aku buat operasi..kemas/cari baju fir yg tak muat..
elok juga tu..kasi clear..

10 comments:

Dee said...

betul tu kty..dari simpan/buang..baik kasi orgkan..

rasp said...

lebih elok sedekah kat org kan sis..takdelah membazir kan :)

Neeza.Areef said...

mmg kty
za pn ade byk bj2 myra
semua lawo2..sbb pkai sekejap2 je kan
dulu kemaruk bli bj byk2 kan
nk bg org takut org ckp ape
mmg simpan la smpai skang
nk bg afiq pkai kang kompius lak..
kekekeke

nenekrock said...

kak neeza bagi tuk ank sy kak
sy accept recyle pon haks

eh nak komen ape kat kak ty eh
speechless tgk ayt kak neeza haks
=P

pRincESs_N said...

ibu N pon slalu kumpul2 kasik org...ade y nk..ade y xmo..ikut org laa...

DDFABULOUS.COM said...

cute2 baju tu...
kalau dd leh muat, nak je pakai...
hehehehe

attyfir said...

dd ~ mana muat kt ko..

eya said...

dr dok terperuk dlm lemari,bek kasi org kn kak..berjase gak baju2 tu.

sweetfiza said...

ye la k.ty elok gak tu ...
x le sesak rumah tu ...
ngan brang2 yg kita x guna, tp brguna tuk org lain..
elok sedekah je kat org ...

watie wyyn said...

weols pun byk da kasi org tp ada gak yg simpan..syg la..sentimental value katanye!