May 19, 2009

Matahari

Setiap petang aku balik keje..
abis masak semua aku layan citer nie.

MATAHARI...kalo dulu WULAN..
tp wulan dah tukor lak waktu siaran..budus di situ yer..kenapa ko tukar wahai RTM..
org keje ler time tuh..

semalamnya episode matahari ini
sangat menyakitkan hati aku
sbbnya aku sakit ati masa ARI kena ugut ngn SURIA..

Kalo aku jadi ARI..udah SURIA masuk umah aku..
aku ketok ngn lampu meja tuh..aku kurung dia dlm bilik stor..
tak kasi makan ...udahnya takde ar dia nak ugut2..
tak pun ..aku kurung lepas tu panggey jantan mana rogol..
lepas tu snap gambo....edarkan lak gambo bogel /kena rogol dia...

p/s : aku sgt emo ye..wakakkaka..

25 comments:

Hezesuze said...

wakaka agree wit kty...tp kalo ze lapor je le balai polis kan senang..

tu ler citer melayu ni...kan...heheh

Ciklinn said...

ramai yg tgok citer ni mesti best ni

eya said...

begitu sekali akk emo ek..wakakaka..

Anonymous said...

atty , amboi ganas nya.. kalau ada yang nak buat camtu kat atty mesti pikir dua puluh ribu kali :P


Cybermummy

ღ lienurulz ღ said...

hehee..emo ye kak..apsal la derang xamik kty kan jd pengarah..

sweetfiza said...

wah...emo plak yer k.ty ni ...
ada gak tgk citer ni ...tp jrang2 la...tp best gak layan...

Dee said...

dh lama x tgk..buat sakit ati je..kihkihkih..

FIESYAH said...

memang best cite MATAHARI...dah tngk geram, x tngk nak tau jln cite..mcm ne tu?

Anonymous said...

smalam x tgk!! ac n ery nk g mandi kolam. ptg ni harus tgk nih!!

MiSS Ayu said...

huhuhu mmg peminat setia matahari lah nih...

dulu kt pun suka gak tp sbb dah ttgl bberapa episod terus dah ilang minat

kadang2 tu tgk gak la

Anonymous said...

matahari?lagik suker cactus..gagaga..thanx 4 ur tutorial..muack

sue-ab said...

aku pun emo tgk citer ni...aku layan hari2..kecuali time kena kerahan keje balik lambat tak pat la....emo2 pun tapi aku layan gak walaupun byk yg tak logik...ari tu bila lari selai sepinggang..tup2 ada aje baju lawa2...yg tolong dia mesti org tu ada umh besar n cantik...pastu yg semlmnya episod..canner lawyer kakak dia tau dia duk ngan naimah..padahal dia lost kontek ngan kakak dia..aduh kalau kaji detail2...mau aku emo kat director dia.hehehehe...kes wulan pun sama..kurang asam rtm pegi alih time...aku syok layan tetiba tak de..dah skang ni dah abih citer tu..tak tau pun ending...sori la atyy gua emo kat komen u ni..hahaha

ct rahani said...

x sempat nk nengok.. huhuhu..

Na Shari said...

Hihi..nasib baik bukan akak yang produce and direct citer nih...

Kelebar Malam said...

bab citer-citer cam ni saya jarang tengok...tp dulu2 tu saya tak miss tengok siri X-file...

pRincESs_N said...

hahhaa...N pon follow citerr tuu...k.ty..xmo emo2 r...

Syima Syaz said...

kak atty...komplent kat mak syazwan,RTM..hehehe

Yan said...

yan dah lame miss cite ni..
baru arini tgk balik...

tak berapa paham..tp buat2 paham jela hehehe..

Neeza.Areef said...

seb baik bkn kty director cter tu..wakakkaka..

tp smlm nye epi bgs..suria dah kena halau..pdn muko

r33n adnan said...

tp mmg ari tu bongoks ler..ekeke...kene tipu, ditipu dan tertipu dan lagi dan lagi..hehehe

attyfir said...

r33n ~ tu le aku jrg tgk lepas tu aku sakit ati

syanis said...

ain dah x sempat nak layan matahari tu... huhuhu... dah x paham... cter...

watie wyyn said...

seb baik tk terjebak klu tak mesti weols emo mcm k.ty gak!ahaks...
ganeh sunggoh mu!

Unknown said...

lor citer Wulan ade lg ek atty, aku mati2 igt dh abis pastu tak tau ending dia pe cessssss...
cite Matahari memula best, lama2 rasa cam tak dimasuk akal.. ntah pape tp layan jek la...

adenium said...

kiter sesekali jer tgk citr nih.... tak follow... sebb time lah..hehehe...
tapi dapat agak lah apa yang kakty emo... si suria tuh kan... eeee....