May 22, 2009

Kopitiam Bangi

mee kari member aku..
cam berminyak je eh..takut aku.
rasanya tah..member aku ckp sedap.
dia tu semua sedap..

air aku yg panjang tu..+ roti bakar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Malam tadi lepas isyak je..
Member aku kol ajak jumpa..
jadiknya kitarg jumpa kat Kopitiam Bangi..

Hanya aku dan member aku jer berdua malam tadi..
along taknak ikut sebuk nak tgk Citer Keliwon...(aku tk tgk nanti kena tgk nie..rugis)
lama gak lepak dr kol 9.30 sampai kol 12 gitu..
macam2 kitaorang sembang...lagi mengenai member aku yg bakal dpt keje sebagai Marketing..tp takyah cari ..cuma menten kan marketing yg ado..

jadi dia mintak ar nasihat aku dan pendapat aku camner
dulu aku pernah jugak ar keje marketing nie sekejap..
tapi macam member aku nie ..walupun buat marketing.
tp senang sbb bukan cari customer..cuma menten dan follow up je..

selain dr menu yg kitaorg order tu ..
kitaorg ade beli kepek dkt makcik yg dtg jual..kepek bawang..
naik lenguh mulut aku kunyah kepek tu cam keras skit..

lepas tu ade order abc..perasa mango..
harga dalam 4 hengget...tp bg aku tak berbaloi langsung
sbbnya betul2 aiskisar..lepas tu ltk perasa mango kaler kuning gtu..
lepas tu ltk lak biji-biji colorful tuh..simple dimple harga eh 4 hengget ..
ltk ar lebih skit bahan..kedekut tul..

tu pun aku ajak member aku balik..
kalo tak dia tak ingat nak balik..dah le aku nak anto dia kt umah..
nanti aku drive sesorg kul 12 mlm..elok aku balik sorg.nanti ade lak geng ikut aku balik..
tp akhirnya aku sampai umah ngn selamat...alhamdullilah.

23 comments:

Dee said...

kty..bila nk blanja dee kat bangi kopitiam? air apa yg pjg tu kty..nmpk sodap..

NizA said...

kty...bhn2 nak wat abc tu dah abis...kedai tutup...dia ltk ape yg ader jek...hehehee...

FIESYAH said...

cian akak kene antar member smpi kul 12.00 mlm, kwn akak tu x de kete ke? (ooppsss!)mare lak die...

attyfir said...

dee ~ mai turun..hah..bangi..

niza ~ gtu le kot gamaknya

fiesyah ~laki eh bwk kete..dia banje den.kena le anto kan..

Anie said...

huh..fening pala buat marketing...kat sini dah berapa bulan budak marketing benti..lepas tu tak cari ganti...skrg anie lak yg kena take over jaga customer..just maintain dgn customer yg ada...sgt lah leceh..yg ada nih semua customer dah berpuluh thn dgn kilang nih..cerewat gila babas...silap sikit habis dicarutnya kita...mat salleh nih cakap suka lepas je..mcm tak der otak..lambat reply e-mail pun kena F**K..kejap lagi gila lah anie dgn kerja nih..

~finee~ said...

sepoting arr hubby kty taknak ikut kuar bleh la rasa cam remaja balik..hihi nak air yang panjang tu kty sedap ar nampak

DDFABULOUS.COM said...

aduh sedapnya nampak...
dD kena cari nie tempat nie...
bab2 mkan ni isu 'sensetif'...kalau x dapat boleh merana nie...hehehehe...

rasp said...

sis air apa yg panjang tu...sedap je nampak ... yum yum!

zh-ena said...

nsb baik la antu keliwon tak ikut k.atty kan hehehehe

attyfir said...

anie tu ar..dulu aku sunrennder..ko..pening..tp kalo just menten ok lagik..

finee & rasp ~ sedap..gak ar rasa kuih lopis..ekekeke

dd ~ ,gi kopitia..

ena ~ nasib takde sapa ikut..

Neeza.Areef said...

sedapnye npk air kty tu..mkn lak sama roti bako..fuhh

aah ler mi kari tu npk beminyak..

gila abc 4 henget...

Eta LaZiM said...

time dulu2 buat keja marketing gak... cakit otak nak layan kerenah pelanggan tah apa2 songeh nyer...

hehehe!!! Cedap nyer Mee Kari.. tapi tu aaaa... nampak berminyak semacam je... :P

Nurmala Mazlan said...

pasni turn akak belanja kita mkn pulak..ekekekeke~

fazid said...

kakty, kite pun layan keliwon gak..tgk kat tv3.com ... tiap2 pagi sabtu, smbil bfast smbl nengok keliwon :p ...lambat 2 ari pun takpe laaa

selamat cuti ujung minggu

ArPeGGiOS said...

sekarang nih macam-macam kes kan..

nak drive sesorang malam-malam pun takut

Hasnah said...

Sis kopitiam nie kat mane ek?
jauh x dr UKM bangi??
=) hehe mcm berminat lak nk singgah hehhe

watie wyyn said...

tea layer ice tea..sedap!slalu minum kat kedai mamak!hiks...

seb baik takde keliwon ikut k.ty blk..woohoo

atie said...

bestnya atty akan kat kopitiam....em berani tul ye ty balik malam2 camtu...kita teramatlah penakut....huhu.

CuTeMiUt78 said...

uish... takut gak kan kak.. sebab kena blk sorang2.. ish.. ish.. sedap nya tgk air tu..

attyfir said...

asna ~ kt sek 9 je dkt ngn an nur tu

watie * gios ~ heheh..nasib dah bese ..

atie & rina ~ perasaan takut tu ado gak..tp buat tak tau..

Rarai said...

kak ty..nape xletak pic abc manggo tu..nk tgk..

btw,mlm td keliwon seram n jijiks!euww sembelih bini sendrik..wuaaa =(

pRincESs_N said...

lamerr x lpaks kt bangi kopitiam r...

adenium said...

kiter pun penah terai bangi kopitiam kakty... tapi kat wangsa maju nih je....
emmm air haper ntah...yang ada 'after eight' mint tuh...best...hehe