May 31, 2010

1 jam setengah aku tersenggok-senggok

Lunch hour aku ke JPJ Bangi atas urusan peribadi 
sekali masuk .hah .amik ko .ramainya .
aku dapat no..1506
ada lagi 100 orang lebih ..ingat malas nak tunggu ..tapi ..aku pikir ..esok-esok 
sama jugak ..
jadinya tunggu jer lah 

aku sampai .kat situ sekitar pukul 1.05 pm ..sekali abis berurusan pukul 2.30 ..amik kau .
dah ler arini bigbos ada kat Opis..
nasib masa sampai opis ..bos aku tak tanya kenapa aku masuk lambat.
aku pun .tade nak kasi tau .buat derk je..
masuk ..opis .dengan tak rasa bersalah ..lepas tu tertiba buat-buat rajin ..heehhee..

saat nie ..aku belom gaji lagi ..adui bila nak gaji nie bos..semua bil nak kena bayau sebelom 6 june ..
company nya kete , lori bagai ..
kalo tak kena interest..lu tanggung lah sendiri ..
kadang bos aku nie ..lupa je sokmo ..
dah siapkan atas meja..bigbos sign ..
bos kecik lak tak masuk ..abis camno ..

p/s : nasib along dah kasi allowance..

11 comments:

SyuQ said...

apsal hr ni aarr. suma tmpt penuh

pos office penuh
bank penuh
ptptn office pun penuh

penuh sesak ngn org...

Unknown said...

mak aiii...ramainya org...kalau aku sure dah balik...

mrs.ecam said...

along dh bg alowance ek...nsb bek
syukur la kompeni sye jenis online nyer gj...tepat 25hb x kire ari ahad ke public holiday ke gj insyaallah msk...de skali 2 jek lmbt sbb bank nyer line wat hal...hihihih

El-Zaffril said...

Kak Ty... kak ty sain je la... bagi pihak boss

Mak Su said...

macam tu lah dugaan pekerja ek... sabo jer lah.... dahlah dapat nombor pun banyak.... ;)

Syima Syaz said...

tak gaji lagi kak?
saya dah selamat dah pun....tggl duit belanja makan je ni huh...

Blog Eazy Izzuddin said...

renew lesen kew..
hehe

jpj mmg begitu...
lame benor nak menunggunyew

Liza said...

tu yg malas deal dgn opis2 camni, buang masa jer

ALoNa CintamaniszLite said...

seronoknya along kasi elaun kat mama dia......

Diarihatiku1976 said...

mak aiii...ramainya org...kalau aku sure dah balik...

Suziey Ahmad said...

umangaih mmg berjanggut ni kty..adeiii