May 4, 2010

Pusing2 Cari Barang

Cerita basi...
sabtu nya citer
pagi-pagi kol 7 kami dah bangun ..pergi sarapan .
lepas tu bawa fir pergi swimming..sebab jumaat malam tak pergi kan .jadik kena ganti pagi sabtu
tapi kali nie situasi agak berbeza ..sebab ditemani along

walupun malamnya itu kami tido lewat
kerana janji pada fir..gigih gak bangun ..yerlah bila kita dah janji ngn budak2..kalau boleh jangan sesekali kita mungkiri..

selesai fir swimming..kami ke Carefour Alamanda..mencari barang..dapat lah 2 barang yang ade dlm list..utk dibeli ..tapi satu barang takde stok...jadi kami terus ke Carefour Tun Hussien Onn..Balakong..
takde gak barang tu ..adeh capek..ngn panas yang amat..dari situ kami terus ke Jaya Jusco Balakong ..
barang yang dicari tetap takde gak..akhirnya kami buat keputusan survey kat area Sg Chua..
Yes..ada barang yang dicari .dah harga pun berbaloi..

Lepas selesai ..dapat apa yang dicari barulah kami pergi makan ..lepas makan ..aku balik umah tunggu barang dihantar..sementara itu along ngn firdaus keluar lak ke Billion..aku tak larat nak ikut.

Balik fir..ngn ayah nya aku bersiap-siap ke rumah Masviona ada hal jap ..dari sana ..terus ke rumah mak ..
Petang tu hujan tersangat lebat..aku ingat nak ke pasar malam mencari tudung ekin 
Ujan berhenti je..aku dan akak ..terus terjah pasar malam .beli tudung ekin 2 helai .

Malam aku lepak kat umah ..tengok AF..persembahan malam tu ..aku suka adira..

12 comments:

Mak Su said...

lega ek, dapat segala barang keperluan as listed :)

layan roti bom pun best

☆ lieya latif ☆ said...

fuh larat kak ko kesane kesini.....jalan sakan ko mencari barang...ape laa barang yg ko cari tu kak ....

pergh...sodap roti bom tu ..garing jek aku tgk....slurpp!!~~

aliaaroslan said...

lama dah tak swimming rasanya.. stamina dah takde.. huhu

ita cutevirus said...

fuuh.... gigih akak ek.. kalo ita da melepek da..

ALoNa CintamaniszLite said...

fir suka senyum cenggitu, ek??

attyfir said...

@Mak Su

ye mak su lega dapat barg yg dihajat..

attyfir said...

@☆ lieya latif ☆
roti boom tu mmg sedap..lieya..

attyfir said...

@julie^beth
julie mulakan ar balik .

attyfir said...

@ita cutevirus
terpaksa ar ita..kalo tak tade masa dah ..kalo dak keje..malas nak cari

attyfir said...

@ALoNa Cintamaniszlite
aah alona..mmg style dia gitu...nampakkan dia chubby..

rasp said...

tul tu sis, janji harus dikotakan...
kids nie kalo kita dah janji,
mesti dorang kan tuntut kan sis...

Redbloodsnow said...

haaa..harus lega bile sume brg dpt di rembat :)