May 17, 2010

Hantu cinta..aku sakit hati

Semalam ..aku ronda-ronda ngn akak sambil ..lepak2..minum
teringat lak kat astro time tu dah pukul 10 pm
sedang ditayangkan cerita Hantu Cinta
lakonan Jehan Raja lawak ..dan budak raja lawak yang lain .

Bergegas pulang..
sebab nak tgk cerita Hantu Cinta
sedang besh tengok .sekitar pukul 11 pm tertiba hari ujan lebat..
beshnya ..memang sepanjang hari semalam cuaca panas..
tak selesa..bila hujan adalah satu nikmat..tido besh ..nie
tapi aku belum nak tido lagi ..aku kan tengah besh layan cerita hantu cinta..kelakar ceritanya

tapi hampa..sebab no service pulak sakitnya hati aku
bila aku tengah layan satu-satu cerita lagi 1/2 jam nak habis..
tapi aku tak dpt nak tengok endingnya

tapi aku berfikiran positif.
maybe..elok jugak aku tidur..esokkan nak keje..
tapi aku tak dpt melelapkan mata..pun
bangun kembali on balik astro ..tapi still screen tv kosong..adui..tak dapat jugak aku tengok kesudahan Hantu Cinta ..pasrah akhirnya .masuk je lah tido...tunggu jer lah siaran ulangan..yang akan berkali-kali astro akan tayang ..kan ..

cuma sakit lah hati nie kan ..kita dok tercongok dari mula..
last-last..lagi 1/2 jam nak ending tak dapat lah tengok..serabut je rasa..

ubat nak ilang serabut..makan ..ar apa lagi ..




26 comments:

Yaya said...

huhuuu yaya pun smlm terlyn gak chinta hantu turrrr, man belon pun ade kan ahhaha lawaks..tapi mmg la ujn lebat teganggu signal hohoho

Lucy S. said...

uihs frust tu!

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha ha ha..mmg ler kak atty
kemain tunggu bila ending part tak dpt nak tahu mmg ler frust menonggeng2...

gitew ler astro...byr kemain takboleh nak lewat......
tp service cam hampeh...hujan sikit jer dah hilang sumer siaran..

Dee said...

kty..aku ingat citer ni..tp aku gi i-city smlm..xpe..astro tu ada je ulangan..leh je tgk lagi..

Zue AnnaLeeya said...

hantu cinta ker??? cinta hantu kak ty???? ape2 jerlah....

semalm tak tgk sgt kak ty.. tgk gitu2 jerk... jgn risau kak, astro nih byk ulangannya... nnti tgk la balik....

JMR said...

hahah..kn tkr astro byond..katanye servis ok walau apa jua keadaan..heehe

Suziey Ahmad said...

hantu cinta? hmmm kalu ujan xyah la mimpi nk tgk astro..

Hernee Nazir said...

ooo yg kt astro tu aeh..tngok iklan je..xsmpat nk tngok citenye..

Unknown said...

tak tgnk pun citer antu tngk mentor sbb tau astro kan ada ulangan tp mmg cam bess jer gazette dia hehe

Softtouch [Hanim] said...

astro sellau mcm tu kan..hangin jer..tp kita byr full xde pun tolak2 yg psl service currently not available...

ILA HonEyBuNNy said...

ala2...frust btoi neh...heheh...sabar2...nti tgk lagi eh...hehe

ALoNa CintamaniszLite said...

hantu cinta??
hehe..sian kty tunggu punya tunggu..
ngan astro hampes nya..
tiba2 dh dpt tgk..ending dia kureng ek??
kikiki..

mrs shaifull said...

kty, mmg tension kalau jadi camtu, mcm saya ari tu, lg 10 minit, mmg dah nak ending sgt, tiba2 ujan lebat, rasa nak hempuk tv tu, nasib 'org' punya, kalau beli sendiri, dah lama hempuk :)

attyfir said...

@Aleeya
aah leeya ade man belon

attyfir said...

@Alynn Notnot
frust sangat

attyfir said...

@zAnNa@mAMaBaTriCE
tu lah pasal ..kalo nak potong cepat jew..

attyfir said...

@Dee
kena tunggu siarah ulangan lah nie dee

attyfir said...

@zue @ annaleeya
hantu cinta..zue

attyfir said...

@JMR
taknak untung kan lagi asteruk

attyfir said...

@[-suziey-]itulah ziey ..

attyfir said...

@♥Hernee Nazir♥ sempat tgk.lagi 1/2 jam nak abis..tak dpt nak tgk

attyfir said...

@POSH76 tgk mentor kt kedai mamak..posh

attyfir said...

@Softtouch [Hanim] tu lah hanim..bila nak upgrade service

attyfir said...

@HonEyBuNNy itu ar nasib sabar..

attyfir said...

@ALoNa Cintamaniszlite daku kecewa alona..hehehhehe

attyfir said...

@mrs shaifull tensen gilos.berapa kali on/off astro ..