May 19, 2010

Ke Langkawi Lagi ?

Along cakap .opis dia akan anjurkan family trip dalam masa terdekat
kali ni diaorang semua akan ke Langkawi..
adui..kenapa lah Langkawi..awal tahun nie je.aku dah 2 kali pergi sana..
setelah difikirkan .

Aku cakap dengan along takpe lah..
hanya along saje yang pergi .enjoy lah ..bersama -sama kawan-kawan along.
lagipun diaorang pegi time bekerja..
seperti entri sebelom nie ..aku serbasalah nak cuti /mc..sebab ..bos aku terlalu lah baik ..hehehehe..(bodek)


aku pun akan bercuti lama nanti ..mungkin akan ke luar daerah..
tapi aku ade syarat juga ..pengeras yang selalu aku kenakan kat along.
pengeras kali ni ..benarkan aku pergi holiday just hanya aku dan kakak..berjimba-jimba
destinasi rahsia..tapi along tau lah ..cuma aku  takleh kasi tau ..kat blog
along kata okeh .dia kasi ..tapi berhati -hati ..di jalan raya ..
yahoo..tak sabar nak cuti ..!! sambil mc ..sambil holiday.

12 comments:

Zue AnnaLeeya said...

wahhh... sonot la kak nak bercuti...

malinasiam said...

kalo bi
ikot je
hehehhee

SyuQ said...

wahhh

bestnye kak atty

sy pon br je lps bercuti. blk kg sajork. berjimba-jimba ngn air parit, makan dan minum smpi buncit n tido smpi pening kepala.

:-)

El-Zaffril said...

Jelesnye... bile nak bawa el

rasp said...

wah bestnya leh berhoye2 dgn kakak...
nak ikuuuuuutttt :D

Anonymous said...

wah..best bangat nk ber ladies holiday!! enjoy!!

KV said...

baru jer nak suh akak ikut. Leh beli pinggan. Kalo takmo kasi saya. Haha.;P

pRincESs_N said...

KLO KNE TIME CUTI MST BESH DPT IKOT..

Pocket said...

langkawi dah tiga kali!!
pocket masih belum sekali..
adehlaaa..

Unknown said...

salam..memang susah nak dpt boss baik skrg ni.

mungkin kamu dah bosan gi langkawi..akak sukerlah plk.

Mak Su said...

wah atty, 3-in-1, sioknyer program tu :)

take care :)

aliaaroslan said...

sy pon tengah amek mood nak pegi holiday jugak ni kakty.. bestnya