May 14, 2010

Macam-macam ada di rizi-biz com

Dapat kerjasekolah dari Ben ..ate aku free 
okeh gak aku terima je keje sekolah yang diberikan .

1-yang pertama kena letak header blog Ben Ashaari

done

2- Kategori yang mana ..- TIADA..satu pun kaler.lekat..ekekeke

3-cerita mengenai rizi-biz.com
Pertama Kali aku masuk ke web rizi-biz com , apabila aku terpadang sidebar yang terdapat diblog Ben
Aku tertarik sebab dia berkelip-kelip dan yang penting ada diskaun sehingga 70%, biasalah golongan kaum hawa kalau ada diskaun mesti tertarik , Jadi aku pun klik iklan tu .

Bila aku masuk je ke Rizi-biz com aku tengok ada macam-macam barang yang dijual
dari produk kesihatan hinggalah kepada kain baju ,perfemu ,ada jual tudung ekin,produk untuk licin kan kulit..dan penjagaan kulit muka..adalah antara barang yang menarik minat aku 

selain tu juga ada jual kain songket, baju blouse,perfemu,
dan ini antara barang -barang yang terdapat di kedai Rizi-biz com

[Minyak Wangi: One Drop Perfumes, Perfume Paradise, Mirage, Silky Touch & Everlasting] [Produk Aura: Magnetic Aura, Aura Seri, Phero-X & Pherolins] [Kosmetik/Kecantikan Kulit: Vitamin C, LumiGlow, Ronasutra, SUCCI, MIOR, Michelle Lazar, Dr. EYES, Mask Muka] [Pakaian/Kain/Tudung: Songket Thai Silk, Pashmina, Baju Blaus, Tudung Ekin, Table Runner] [Pelansing Badan: RX-Lite, Jus Diet Mate 5, SD II, Shake Up][Minuman/Makanan Kesihatan: Aloe Vera, Susu Alpha Lipid, Herba Prima DR-II, Gain 5, Doc-K, Espresso-XY, dR Betes, dRQ10, DR EYES MINDA, Coklat Minda, Coco Collogen, Misai Kucing] [Produk Khas Untuk Lelaki: REALONGER, SensaOil, SensaCream, Pam Vacum dll] [Produk Khas Untuk Wanita: FC Bio Sanitary] [Produk IT: BulkSMS] 
tudung ekin ..cantik dan murah..

Selain itu Rizi-biz com juga  mengalu-alukan sesiapa yang ingin menjadi 
stokis/mini stokis/pengedar/agen dropshipper sila ke riz-biz com
Dan yang paling aku suka mengenai riz -biz com nie ianya terletak dekat je rupanya dengan rumah aku 
kira kami satu kawasan sahaja rupanya 
ini addressnya 
Rizi Biz Shop, No. 11- 3B, Jalan 15/1D, Seksyen 15, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, MALAYSIA
 
apa lagi sesiapa yang duduk berdekatan 
boleh lah terjah sekarang selain boleh menambah income..


Jadi pada sesiapa yang suka soping online..cepat-cepatlah terjah ke rizi-biz com 
macam-macam ada ..

4) Buat satu tajuk dan link kan ke sini - done

7 comments:

Unknown said...

ohh.. en Ben ade kasi kerja sekolah lagi ker...
jap nak g jengah ke rumah en ben

menarik tertarik dgn riz-biz tu..

Unknown said...

bess gak ni all under one roof nanti nak terjah la hehe

Adeq Aien said...

Gud luck yea
Jemput nyinggah belog ain

klik sini jea
D.A♥Simple♥Belog

Unknown said...

rajinnya buat kerja sekolah ek

pRincESs_N said...

menariks2...ley jenguk2..

Yan said...

owhh rizi biz..
yan pun ader amik odp dari derang...
tp da lame da tak deal ngan derang.. pasal kebizian skit huhuhu

Unknown said...

hai salam semua..

Untuk mencari pelbagai produk kesihatan,kecantikan,dan pelangsingan badan sila lawati blog ini
http://siti-queenboutiqueonline.blogspot.com/

Atau search di Facebook :
Kosmo Spa dan Queen Boutique Online

Siti 017-2656564..tq.