May 13, 2010

Cerek Air Ajaib


Semalam along balik keroje .
terus kejut aku bangun tido
ate along shift petang ..jadiknya balik malam ..
aku dah pun membuta..

Along cakap ade present untuk aku
aku dalam hati , dah ler tgh mamai ..
takan ..lak .besday aku dah lepas kan..hadiah pun dah kasi kan

Sekali ..along kasi lah ..diah tu ..sambil wish .happy mother day ..yang..
thanks you ..kerana menjadi mama untuk anak-anak abg..
aku yang dengar dalam mamai nie ..rasa nak tergelak pun ado .nak teruwek pun ade ngn keromantika d' amor ..along..along ni mmg agak romantik .yang aku lak ..ke laut..ekekeke

sekali tengok cerek air..apa motif kasi ..cerek air.
ke patutnya aku yang kasi along cerek air ..ate asik mengeteh je kat luar..
tapi aku ucapkan jugak lah thank you ..rasa seronok gak dpt diah for mother day..

tapi lepas dapat cerek air tu ..along ajak kuar..
gi minum-minum kedai mamak ..setakat nak minum teh O ..pun g kedai mamak aku cakap kat along ..di awal pagi yang hening lak tu .kol 12.30 am
kan dah beli cerek air..buat je satu jug..leh minum bercawan-cawan kan ..

Tapi along cakap ..feel lepak kedai ngn umah ..lain ..betui gak tu .tak kuar tenaga acik ..nak buek air.kang kurus lah sebelah tangan gebus ..aku ..

p/s: harijadi aku aritu pun along kasi diah benda yang terletak didapur..sekarang keje memasak ..jadik lebih mudah ..!!

4 comments:

ciK LyndaWawa said...

wah...ajaibnyer..hehehehe=)

Ruziawati Bukhari said...

salam kak atty..

ada award lagi t nak bagi kat akak. sudi2kan ok?

hv a nice day ok?

Dee said...

kelakar gak along eh..oklah tu kty..tanda dia ingat n sayang..dr xde apa2..

Hernee Nazir said...

untungnya k.ty..skali skala die nk beromantika d amour..hehehe