May 7, 2010

Medical Check Up Result

Hari nie 7 May 2010
Lepas Hantar firdaus pergi sekolah Agama..aku terus ke hospital sebab ade appointment
dalam hati ..aku menyesal , sebabnya aku tak hantar firdaus umah mak malam tadi ..jadiknya pagi ni fir leh pegi sendiri sekolah agama..dan aku dapat lah terpacak depan hospital seawal mungkin ..

Tapi dalam pukul 7.30 aku sampai ..dapat parking
letak kad ..dan dapat no pada pukul 8.30 , 
masa tunggu nama aku dipanggil , ade seseorang menyapa aku ..rupanya kenalan dari tmpt kerja lama..
jadik nya aku ade geng..sambil tunggu turn kami borak sakan .macam2 hal kami borak..gosipkan..

dalam pukul 9 nama /no aku dipanggil .
nasib tak byk benda aku kena jawab..alhamdulillah aku dpt doc yang sama cek aku masa medical check up march hari tu ..jadik tak byk masalah ..dia dah tau apa problem..
bincang...apa semua ...keputusan pun dah muktamad..tarikh pun dipilih .. ..aku akan masuk wad..
Peringatan ye utk kawan2 rapat..adik beradik..cousin semua ..jgn lawat kty eh ..kty taknak susahkan sesapa..kty okeh je..kan ade masalah besar..hehehehe..cuma doakan semua selamat je..
utk adik dan mak ..cuma tolong jaga kan Firdaus je nanti ..itu je aku nak mintak tolong..
Tadi ade citer ngn fir..
dia leh tanya lak ..
abis sapa nak masak ..fir balik sekolah .
.aduh itu dulu yang di pikir..ekekekeke 
lepas tu masa salam ..turun dari kereta..
sedih lah pulak mama nak masuk wad..lepas tu ..i love u mama kata fir
sebelom tutup pintu kereta..,
terharu lah .pulak aku ..bila pk ..anak sekecil itu ..tapi badan besar..
dah cukup memahami .
.love u too firdaus..

18 comments:

fazid said...

kakty...sakit ape kakty? apa2 pun saya doakan semoga apa2 urusan medical kakty berjalan lancar dan sihat ya...take care

Yaya said...

ha ah la medical cek up utk ape..de sakit pe2 ke, hopefully takla serius yer, samat berehat...

Diarihatiku1976 said...

semoga cepat sembuh ya...

Dee said...

rehat cukup2 tau kty...moga cepat sembuh..

Softtouch [Hanim] said...

sy doakan semuanya ok yer...insyaAllah xde ape2 yg serius..kak ty jgn pk snagat yer..luv u too fir..:)

Unknown said...

Insyallah sis I doakan semuanye selamat....happy mothers day

myQza said...

InsyaAllah.

kami doakan semuanya selamat dan seperti yg di rancang!

rasp said...

kami akan mendoakan sis cepat2 sembuh k...
byk2 rest ya sis...

Syima Syaz said...

kak atty nape?medical checkup pastu kene masuk wad plak?eh?
apa2 pun saya doakan kak atty cpt sembuh dan fir kan boy yg kuat!!=)

genny da bomb said...

kak ti sakit ape ni..hope semuanya selamat dan kak ti cepat sihat..aminn

Liza said...

atty ok ke, knape kena masuk spital

Suziey Ahmad said...

apepn sakit kty insyaAllah akn sembuh..setiap penyakit ade ubat kecuali MATI..tawakal dan doa byk2 pd Allah ok..be strong:)

nasazfrog... said...

Selamat Hari Ibu, buatmu....

malinasiam said...

ko takecre
slamat hari ibu
moga tiada yg serius

Unknown said...

selamat hari ibu kakty..
semoga kakty selamat.. curious sungguh, apa kah sakit kakty ni sampai harus warded... take care yer kak...

adenium said...

errr.... naper nih kakty... hopefully takde apa yang series .. dan semuanya akan baik2 belaka...

ietams said...

sakit ape k.ty?
ape-ape pon, moga k.ty tak ape² & cepat sihat yer

danishahumaira said...

kak ty sy doakan smg dijauhkan dari penyakit yg merbahaya dan cepat sembuh k