May 11, 2010

Berita Gembira

Pagi nie kawan aku norish kol..
dia bagi tau ..dia pregnant..
aku sungguh gembira bagi pihak dia..
sebab ..bagi umur macam norish..yang nak masuk 40 ..memang agak payah ..nak dapat baby lagi
tapi aku happy untuk norish dan nazli 
untuk norish ..ko jaga kandungan kau ye .
jangan kerja berat sangat ..
aku doakan semoga Norish dan kandungannya selamat .. amin.

Norish adalah antara kawan yang selalu tanya kabar aku lelagi sejak aku tak sehat 
tapi kami bukan lah kawan baik.hanya sekadar teman tapi mesra..
aku tak percaya pada konsep kawan baik ..
tapi dengan dia.alhamdulillah ..aku leh masuk walaupun umur dia tua ..dari aku ..
tapi dia rawk..
tapi dia lah teman ..untuk aku berkongsi cerita..suka dan duka..sebab perjalanan hidup kami adalah serupa..
thanks juga pada norish dan anak nya Amar.
sebab celebrate besday aku aritu ..

Pasal aku ..ko jangan risau ..masalah aku dah nak settle..
sekarang kau pikir pasal diri kau .jaga diri baik-baik ye..
congratulation.

38 comments:

Yaya said...

huhuuu bestnye, kakak yaya pun ade yg peknen masa umo 40, alhamdulilah slmt semuanye..baby dia pun dah 2 thn..baby pun sihat walafiat, tahniah utk kwn kty..

Gina said...

TAHNIAH untuk kawan Kak Ty yer

☆ lieya latif ☆ said...

tahniah utk kawan akak..insyaallah kak, umur dlm 40 ni doktor akan bagi perhatian lebih...moga2 sume selamat...amin

Dee said...

tahniah to kwn kty..norish..jaga kandungan tu baik2 ye..

Mama Hanim said...

tahniah utk kwn kty tu.. tentu best ada kawan sporting cmtu kan..

pRincESs_N said...

congratz to kwn k.ty..rezki tu...

adie said...

tahniah tuk norish kawan ko tu yer. semoga semuanya berjalan dgn baik.

Suziey Ahmad said...

waa bestnye kwn peknen..berisiko tp as long as she take a good care..insyaAllah..

aliaaroslan said...

bestnya nak dapat baby, tak kira la umur berapa pon kan..

myQza said...

tahniah buat norish..

malinasiam said...

aku pon xpercaya konsep 'kwn baek' ni
ape pon tahniah buat norish
tke cre

honey amour said...

my aunty umur nak masuk 40..preknen lagi sekali..baru masuk 3 bulan...

mummysyafie said...

taniah tuk kawan kak ty..nor pun tgh mengejar umur ni..

rasp said...

iye la sis...bukan senang nak dapat kawan baik kan....
neway, congrats buat kawan sis
take care!

juelee said...

lamanye tak jenguk blog akak... ni sy dah pulih dri mabok ekpayang, leh la jenguk balik hehehe... sy doakan kawan akak tu baik2 aje sepanjang mengandung ni... hehhee best kan dengar org ngandung, kiter lak eksaited...

NzA said...

teman ttp mesra dr teman baik mkn kwn...tahniah utk kwn atty tu...

Nurmala Mazlan said...

Alhamdulillah~ Nak jugak!!!

Anonymous said...

rezeki yg tanpa diduga tu... nak jugak..no 3 lak ;)

Unknown said...

sis congrate to ur fren yer...bessnyer rezeki kalu ALLAH nak bg...

untung sis dpt geng camtu...hehe

attyfir said...

@Aleeya
tq leeya

attyfir said...

@Gina
thanks gina..

attyfir said...

@☆ lieya latif ☆
itulah lieya semoga semuanya selamat.amin

attyfir said...

@Dee
tq dee

attyfir said...

@Mama Hanim
norish mmg rawk..tak amik ati punya kawan..

attyfir said...

@:: p R i n c E s S _ N ::
insyallah lepas ni N..lak

attyfir said...

@Mr PenyuBiru
thanks mr penyu

attyfir said...

@[-suziey-]
insyallah suziey ..tq

attyfir said...

@julie^beth
to ar julie sonok dgr org nak dpt baby .

attyfir said...

@sI tEDI
thanks tedi

attyfir said...

@momguess
aku fobia bab kawan2 baik nie ..
take care gak tuk ko na.

attyfir said...

@mummysyafie
insyallah ade rezeki nor gak nanti utk no 3

attyfir said...

@honey amour
salam honey .

attyfir said...

@rasp
itulah kan sis..susah nak cari kawan baik skrg

attyfir said...

@juelee
jue..takecare gak tau

attyfir said...

@nza
setuju ngn nza

attyfir said...

@nUR_rOsALiNdA
kty doakan mala ade rejeki nanti ..amin

attyfir said...

@honeylanz
insyallah ade rezeki has nanti .

attyfir said...

@POSH76
memang besh geng ngn dia..tak makan ati punya kawan.rowk..