May 4, 2010

aku dan kerja ku

ini lah tempat aku bekerja..dan melayari tenet..sepjg aku ade dlm opis
sejak aku tak sht ni ..aku malas sikit nak ngemas..jadi bersepah2.sikit

Semalam kan aku kerja ..tapi tak masuk kerja..macamana lak eh ..
oleh sebab aku tak sehat..jadi aku buat keje yg mana aku buat kat luar je.
settlekan apa yang patut kat bank ..lepas selesai aku boleh ar balik .

tapi oleh sebab phone opis divert kt hp aku .jadik kadang kala kena gak layan customer..
tapi takper..yang penting .bos faham aku ..aku faham bos..ekeekekeke..

Tapi semalam..kiranya aku kerja tapi cuti ..kiranya cuti special.
jadiknya aku ngn akak ..lepas selesai keroje aku .kami pun lepak2..makan2 minum2..dan tgk movie..
itu pun dalam sekitar pukul 3 pm..
nasib along tuko shift..jadik turn along amik fir..
walupun semlm hari jadi along .tapi aku ganti along berjimba2..
malam harinya kami g ar makan2

11 comments:

pRincESs_N said...

fon ofis divert kt hp akak..?? adoi laa...x bole lari ekk..

k.ty..nti tgglkn address kt blog N ekk..

alamfanacinta said...

get well soon kty...:)

Yaya said...

kty tak shat lagi yer...sama laaa kite...

rasp said...

alangkah bestnya kalo i leh buat cam u...
walopun keje tapi still leh lepak2 kat umah...
neway, hope u'll have a speedy recovery...

attyfir said...

@:: p R i n c E s S _ N ::
aah N..tp kadang kty buat derk je..hehehe..kty dah kasik..addressnya

attyfir said...

@alamfanacinta
tq fana..

attyfir said...

@Aleeya
itulah aleeya..sama lah ..faktor cocer..nie

attyfir said...

@rasp
tq sis..

Suziey Ahmad said...

sabr ye kty..sian ktty..smga sihat sntiasa..best gk dpt cuti spesel tu:D

aliaaroslan said...

itu kira kategori kemas tu kakty.. tempat saya penuh kertas.. huhu

adenium said...

hish..kalau gitu katanya sepah... meja sid nih... tak bleh nak dikategorikan..hahahaha