May 6, 2010

Terimakasih Atas Ingatan



Aku nak ucap terimakasih utk Along..susah payah ..belikan apa yang aku nak ..
walupun tak mahal ..aku sangat hargai ..yang palin penting bagi aku di hari jadi aku adalah ingatan
hadiah jatuh no 2..
Terima kasih untuk Emak ..yang tak penah lupa..wish besday ..siap buat kad comey ..ngn kasi adiah .thanks mak ..dan juga satu2 nya adik aku ..yang wish..dan dah selalu kasi aku hadiah ..samada utk aku dan anak2 thanks ..byk2.

Kepada Kawan-kawan..yang memula wish Anie@byde yang Anniversarynya memang selang sehari je ngn besday aku ..jadi aku akan senantiasa ingat Anniversary anie..begitu juga anie ..yang ingat hari jadi aku

Kepada Ruby kawan cyber .yang telah lama aku kenali ..dah masuk 5 tahun ..tapi lama dah tak jumpa , huhuhuh..rindu sangat2

Kepada Sya yang jauh diperantauan .yang senantiasa ingat jugak ..tarikh tak penting..pun leh ingat ye..terharu kty ..thanks sesangat ..

Kepada ..minami dan neezareef yang tak penah lupa wish ..setiap tahun , dan kepada na..jgn lupa wishlist ku..aku nak baju mandi muslimah ..kalo ko pegi bandung ..wahahahha..dasat..main mintak2 je..ekekekeke

kepada rakan aku norish .k,ida, my ex , my ex-ex bf....(byk nie..) yang antor bunga semlm..coklat..ade yg ajak makan ..takleh ar ..kang marah along kalo aku g makan ..ngn my ex bf..wakakkaka...
oh yer dan tak lupa ..pada ..bakal -bakal menantu yang turut..wish sms..thanks..takyah susah-susah nak beli diah utk cik ty ..kalo nak beli ..tanya ar dulu nak apa..wakakakkaaka..

Thanks ..pada semua kawan-kawan yang koling-koling malam tadi ..nanti kita jumpa ye..

ok semua terimakasih ..atas doa kalian ..

Malam tadi baru along dapat 2nd Suprise present dari aku ..hari jadi along dan aku adalah selang sehari ..jadi senang kami leh celebrate sekali arung, along 3 mAY dan Aku lak 5 may..

29 comments:

myQza said...

x menahan betul ex-ex bf tu!

happy birthday!

Suziey Ahmad said...

oooo besday kty yek..happy besday kty...waaa so sweet la hubby kty :) dpt hadiah ape tu?

pRincESs_N said...

HAPPY BDAY K.TY...RMAI BDAY BLN MAY NI KAN..WEEE

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

Atty, happy birthday. bestnya dapat hadiah. Moga ceria selalu atty

NzA said...

happy besdy atty..moga kebahgiaan milikmu selamanya.....

rasp said...

HAPPY BUFDAY SIS!!!

Ahkak Geli said...

happy besday kakty...


moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rejeki

malinasiam said...

apy bday
moga semue nye baek

Nurhayati said...

happy birthday kakty!!
moga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

ct_nurmarlissaa said...

Salam perkenalan..N happy besday...dearr

Unknown said...

Happy birthday sis moga panjang umur & murah rezeki & happy selalu...amin

ita cutevirus said...

selamat hari lahir...
semoga panjang umur & dimurahkan rezeki...

kak, akak dapat award... meh amek..

Redbloodsnow said...

my ex , my ex-ex bf....(byk nie..) <<--- hahaha.tersengih lak zie bace :P

Queen said...

happy belated birthday kak....

=)

may all ur wish come true..aminnn

Dee said...

alamak kty..aku termiss birthday ko..yelah 5 ari tanpa internet..kehkehkeh..alasan..nti aku bg jeruk penang no..

happy belated birthday!! moga ko happy2 selalu..

Mama Hanim said...

hepi besday kty.. moga panjang umur n murah rezki..

sueanne said...

Hepi Besday Kty..semoga panjang umur n dimurahkan rezki selalu..amin

adie said...

hepi besday..

err..takkan makan maggi jer dihari besday.hehe

Zura said...

kak aty, happy besday..semoga murah rezeki dan panjang umur berbahagia selalu...lepas ni sure zura ingat besday kak aty.,..pasal dekat ngan tarikh gaji...hahahaha...

stay cute n frenly k... muahh kak aty

Ruziawati Bukhari said...

kak.. happy birthday.. smoga dipanjgkan umur, dimurahkn rezeki selalu.. berbhg bersama keluarga dan smoga apa yg dicita akan tercapai.. insya allah.. happy2 selalu kak.. moga sentiasa muda, vogue dan jelita selalu... muah!!

Anonymous said...

happy birthday kak!

lily lotus said...

nak wish kat sini plak. happy birthday my dear kakak!

ietams said...

happy birthday kak!
moga k.ty sentiasa happy, sihat & murah rezki sentiasa..
best kan kalo org ingat..
dah dpt wish pun rasa mcm ter BEST sesangat dah

Liza said...

happy birthday atty, share ler skit present yg dapat tu

adenium said...

heppi birthday kakty... semoga heppi sokmo.... :D

mummysyafie said...

hepi besday kak ti..yang tak tahan ex² bf tu

Amiha Ayu said...

happy belated kak ty sayang!!!
sorry lambat wish..

muah muah!

Yan said...

hepi belated bday kakty..

bagus ek seme tarikh dekat2.. tp klu tengah pokai haru gak.. heheh

fazid said...

Happy Belated Birthday Kakty...semoga dimurahkan rezeki lagi tahun nih