May 5, 2010

Syukur

Di pagi ini aku sedar dari mimpi
aku berjanji 
hidup ini tidak berakhir begini
walaupun banyak yang telah ku lalui
masih panjang lagi  harus kutempuhi
walaupun tidak punya harta kaya raya 
aku puas hati..

Puas hati dan aku syukuri
hingga saat ini aku masih di sini 
syukur pada ilahi
aku punya famili yang memahami 

aku tidak harap kan apa yang istimewa
sekadar cukup doa dan semangat dari semua
alhamdulillah aku bersyukur
kepada semua kawan-kawan
sedara mara..aku ucapkan terimakasih kerana selama ini
mendoakan kesejahteraan aku
andai aku ada menyakitkan hati kalian
aku minta maaf ..begitu juga kepada rakan2
andai aku tidak menjadi sahabat seperti yang kalian ingini


Namun apa pun terjadi
aku redha dan bersyukur..
terimakasih ..untuk semua.

8 comments:

catz said...

salam,
jom lunch..
:)

attyfir said...

@catz
wasalam catz..arinie/minggu ni aku rehat awal catz..kol 12 - 1..huhuh..anto fir g sek..

catz said...

oh..ok..
next time lah..

rasp said...

syukur dengan apa kita ada kan sis....
i'm honored to know you as my fwen....take care!

pB said...

Salam



kita bukannya sempurna. kita hanya manusia biasa .......

♥cybermummy♥ said...

memang bersyukur sangat ngan apa yg telah miliki buat masa ini dan bersyukur dapat berkenalan dengan kty walaupun hanya di alam maya :)

Yaya said...

erkkk kty menyayikahhh ni???

a-as said...

syukur alhamdulillah.
sis hope u ok-ok aje....